רוכב האופנוע חצה את הצומת באדום, התנגש ברכב ונהרג. כך עולה מחקירת המשטרה בנוגע לתאונת האופנוע שאירעה אמש (יום שישי) בנוף הגליל. לידי ynet הגיע תיעוד של התאונה, שבה נראה האופנוע נכנס לצומת במהירות, כשהוא עוקף רכב מימין.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מתאונת הדרכים הקטלנית הלילה בנוף הגליל
תיעוד מתאונת הדרכים הקטלנית הלילה בנוף הגליל
תיעוד מתאונת הדרכים הקטלנית הלילה בנוף הגליל
בנוסף להרוג, בן 20 מיפיע, נפצע באורח קשה צעיר בן 19 שרכב עמו. נהג הרכב הפרטי נפצע באורח קל.
התאונה אירעה אמש בסמוך לשעה 21:30 בכביש 75, בין נצרת לנוף הגליל. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות מתוך מצלמת רכב, נראה הרכב שממנו צולם הסרטון כשהוא עוצר בצומת בשל הרמזור האדום. רכב שהגיע ממולו החל בפנייה שמאלה, כאשר האופנוע, מסוג ימאהה, עקף את הרכב המצלם מצד ימין, נכנס לצומת - ופגע בעוצמה ברכב הפונה.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה, אתמול
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
צוותי מד"א הוזעקו למקום וקבעו את מותו של רוכב האופנוע. הצעיר שהרכיב המנוח טופל בשטח ופונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם שבחיפה, משם נמסר הבוקר כי הוא בהכרה ומצבו השתפר ומוגדר כעת בינוני.
נהג הרכב הפרטי, בן 38, נפצע באורח קל. לאחר טיפול בשטח הוא הועבר על-ידי מד"א לבית החולים האנגלי בנצרת.
הפאראמדיקים של מד"א "גלבוע", אסף חן ועמיר ראשד, סיפרו: "מדובר בתאונה מזעזעת, סמוך לצומת ראינו את שני רוכבי האופנוע שוכבים במרחק כ- 20 מטר אחד מהשני. על המדרכה בצד הדרך ליד האופנוע, שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות וניסינו להציל אותו, מצבו היה אנוש ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".
הוסיפו כי "על הכביש שכב צעיר כבן 19.הוא היה בהכרה וסבל מחבלה רב מערכתית עם פציעות קשות. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול , כשמצבו קשה. נהג הרכב טופל במצב קל ופינינו גם אותו להמשך טיפול בבית חולים".
בכתבה זו שולבו צילומים שהופצו ברשתות החברתיות. אם ידוע לכם המקור - כתבו לנו למייל האדום