כוחות חטיבת עציוני (6) בפיקוד אוגדה 210 חיסלו אתמול מחבלים חמושים במרחב האבטחה שבדרום סוריה. כך נמסר מדובר צה"ל, שהוסיף כי "צה"ל ימשיך לפעול במרחב האבטחה בדרום סוריה ולהסיר כל איום על אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל".