ביום שני בשבוע שעבר שבה רונה הילו, בת 52 מפתח תקווה, לביתה לאחר שערכה קניות. לאחר מכן, כך עולה מדברי בני משפחתה, היא נזכרה במוצר נוסף שרצתה לרכוש. היא חזרה למרכול - ומאז נעלמו עקבותיה.
"ניסינו להתקשר אליה ושלחנו הודעות", סיפרו בני המשפחה, "אך היא לא ענתה". אחרי שדיווחו על אודות היעדרותה למשטרה - איכנה האחרונה את הטלפון הנייד של הילו בחוף הים בראשון לציון. במקום החלו חיפושים אחר הנעדרת - אך הם העלו חרס.
2 צפייה בגלריה
רונה הילו
רונה הילו
רונה הילו
למחרת, סיפרה בתה של הילו, מירב, אוכן הטלפון בראש העין. "יצאנו לחיפושים - אך לא איתרנו אותה. מאז לא ניתן יותר לאכן את הטלפון".
בני המשפחה המודאגים הוסיפו: "אנחנו כל הזמן בחיפושים. בודקים כל מידע שאזרחים מעבירים למשטרה. אנחנו מוטרפים מדאגה ולא מצליחים לישון בלילה. עזרו לנו למצוא אותה".
2 צפייה בגלריה
רונה הילו
רונה הילו
נעדרת כשבוע. רונה הילו
ביום חמישי האחרון פרסמה המשטרה הודעה ובה היא ביקשה את עזרת הציבור באיתור הנעדרת: גובהה 150 ס"מ, שיערה חום, עיניה חומות והיא נשאה תיק צד בצבע חום.
כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר למוקד 100, או למשטרת פתח תקווה 03-93934444.
בחיפושים משתתפת גם יחידת הכלבנים האזרחית, שסורקת כבר מספר ימים את אזור ראש העין ופתח תקווה באמצעות כלבי גישוש. ביחידה אומרים שקיים חשש כבד לחייה של הילו וקוראים למתנדבים לסייע בחיפושים.