2 צפייה בגלריה
האיש שהצטרף לכיתת זום והציג תכנים פורנוגרפים
האיש שהצטרף לכיתת זום והציג תכנים פורנוגרפים
הצטרף לשיעור בזום והציג תכנים פורנוגרפיים
תדהמה וזעזוע במהלך שיעור ספרות בזום בכיתה ט' בחטיבת ביניים ביהוד: אדם שהצטרף היום (רביעי) לשיעור באמצעות קישור והציג את עצמו כמפקח אזורי מטעם משרד החינוך, החל לפתע להציג תמונות פורנוגרפיות לתלמידים ולמורה.
מנהלת בית הספר והמורה הגישו תלונה במשטרה נגד האיש, שתמונתו תועדה במהלך השיעור. האירוע גרם לזעזוע בקרב המשתתפים.
בתחילת השיעור התחבר האיש לשיעור באמצעות קישור חיצוני, והציג את עצמו בפני המורה והתלמידים כמפקח משרד החינוך. הוא אמר למורה כי התחבר לשיעור כדי לתצפת ולראות איך השיעור מתנהל בהוראה מרחוק.
2 צפייה בגלריה
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד
(צילום: עידן ארבל)
לפתע, כעבור עשר דקות, החל האיש להציף את המסך בתכנים פורנוגרפיים מול עיני התלמידים והמורה. שניות לאחר מכן, סגרה המורה את השיעור בזום, דיווחה למנהלת בית הספר ויחד הן ניגשו לדווח למשטרה ולקב"ט היישוב על המעשה.
מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, שכבר הנחתה בעבר את עובדי ההוראה לא לצרף אנשים זרים לשיעורים בזום, אמרה כי "זאת הוכחה לכך שההנחיה שלנו לא לצרף אף אדם לשיעור - נכונה".
לדבריה, "אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת מאוד וההתמודדות של עובדי ההוראה נעשית מאתגרת מיום ליום. אני מקווה שמשטרת ישראל תמצא את המטריד ותמצה איתו את הדין. לאור המקרה אוציא תזכורת למורים ולגננות בדבר האיסור לצרף לשיעורים אנשים אחרים, כולל מפקחים של משרד החינוך".