1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אלימות אונס תקיפה מינית
אילוסטרציה אלימות אונס תקיפה מינית
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
אל חדר החקירות של משטרת מרחב לכיש הובאו היום (א') ובימים האחרונים בזה אחר זה חמשת הצעירים שלפי החשד מעורבים בתקיפה מינית של נערה בת 17 בדירה באשקלון לפני כחצי שנה. ל-ynet נודע כי במהלך החקירה נערכו עימותים בין החשודים לנערה, שבמהלכם היא הטיחה כלפיהם האשמות קשות.
"ניצלתם אותי, לא הייתי בשליטה", אמרה הנערה שהתלוננה כי בן זוגה דאז שידל אותה לקיים יחסי מין עם ארבעת האחרים שלפי החשד אנסו אותה. במהלך העימותים תיארה הנערה באיזה מצב הייתה כשהותקפה, עם מה היא מתמודדת כעת ומדוע חששה לשתף במשך חצי שנה על הטראומה שחוותה.
חלק מהחשודים, כולם בשנות ה-20 לחייהם, טענו בעימותים כי "הכול היה בהסכמה". אחרים ניסו לטעון כי כלל לא היו נוכחים בדירה. במשטרה ניסו להתמקד בחקירה סביב החשד שלפיו המעורבים סיפקו לנערה סמים ואלכוהול עד שאיבדה שליטה. "לאחר העימותים גובר החשד נגדם עוד יותר", אמר גורם בחקירה. "הנערה הפגינה אומץ בלתי רגיל".

הגרסה אמינה

במשטרה סבורים כי גרסתה של הנערה אמינה ותואמת לממצאים שונים ותיאורים שיש בידי החוקרים. מחר בבוקר תבקש המשטרה להאריך שוב את מעצרם של חמשת החשודים. בן זוגה לשעבר של הנערה הוא החשוד המרכזי. במשטרה סבורים כי הצעיר "ניהל" את הסיטואציה הקשה שהתרחשה בדירה. פרט לעבירת השידול לקיום יחסי מין, מיוחס לו גם שידול לשימוש בסמים.
ארבעת האחרים, בהם גם תושבי הצפון, נעצרו בשבוע שעבר בחשד לאונס ועבירות מין נוספות. המשטרה מייחסת להם בעילה בנוכחות אחרים, מעשה סדום בנוכחות אחרים, קשירת קשר לעשות פשע, אי מניעת פשע, אספקת סמים מסוכנים ואספקת משקה משכר לקטינה.