הבילוי לפני הסגר, הסערה – וההתנצלות. תמונה שהופצה אמש (ו') ברשתות החברתיות ובה נראים רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ובנה אבנר סועדים ביקב ויתקין חוללה סערה בטענה שמדובר בצביעות מצדם - רגע לפני הסגר השלישי שייכנס מחר לתוקפו.
1 צפייה בגלריה
שרה ואבנר נתניהו בפיקניק משפחתי מחוץ ליקב
שרה ואבנר נתניהו בפיקניק משפחתי מחוץ ליקב
התמונה שחוללה סערה. שרה נתניהו ובנה בפיקניק
הבוקר פרסמה משפחת נתניהו התנצלות, שממנה משתמע כי הם מודים בהפרת ההנחיות. "שרה ואבנר נתניהו בילו בפיקניק משפחתי באוויר הפתוח וישבו בשולחן בחצר היקב במקום בשולחנות הסמוכים שמחוץ למתחם. הם מתנצלים על כך", נמסר מטעמם.
בתמונה שהופצה נראים נתניהו ובנה סועדים במרכז המבקרים של יקב ויתקין, שבו מתאפשר לאסוף סל לפיקניק ולשבת בשולחנות באוויר הפתוח. ברשת טענו גולשים, בעיקר מבקריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי מדובר בעדות לצביעות לכאורה.
"'אסור לשבת במסעדות רבותיי... כך קובעות תקנות השעה! ואנחנו כמובן אזרחים שומרי חוק ונאכל את ה'טייק אווי' מהמסעדה בחמגשית על פינת המדרכה. אבל רגע! דיברתי על 'אזרחים שומרי חוק'! אז נחשו מי לא נכלל בהגדרה? שרה ואבנר (נחשו מאיזו משפחה?) במסעדת יקב ויתקין היום בצהריים", כתב אמש אחד הגולשים בפייסבוק.
שרונה פז בלוגולובסקי, הבעלים והמנכ"לית של יקב ויתקין, טענה בתגובתה לידיעה כי נתניהו ובנה לא הפרו את ההנחיות: "יקב ויתקין פועל לפי כל ההנחיות. אנו פועלים במתכונת take Away של סלי פיקניק כיתר חברינו המסעדנים על מנת לשמור את הראש מעל המים בתקופה זו. מרכז המבקרים פתוח לאיסוף סלים והשאלת מפות ומחצלות בימים ראשון עד שישי לכל המעוניין. בקרבת היקב יש המון טבע מזמין ושולחנות פיקניק. משפחת נתניהו ישבה בשולחן כמו כל לקוח שקונה take away מהיקב".