2 צפייה בגלריה
גבר נהרג בתאונת דרכים בכביש 8544
גבר נהרג בתאונת דרכים בכביש 8544
הרכב התהפך לוואדי. זירת התאונה בגליל העליון
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)
תושב דיר אל-אסד בן 28 נהרג הערב (שני) בהתהפכות רכב לוואדי בצד הדרך סמוך לקיבוץ תובל בגליל העליון, בין כרמיאל לתפן. המנוח נלכד ברכב וחולץ ללא רוח חיים על ידי צוותי כבאות. פצוע נוסף, תושב טבריה בשנות ה-20 לחייו, פונה במצב קשה על ידי אנשי ארגון חיאן למרכז הרפואי לגליל בנהריה.
בוחני תנועה של המשטרה החלו בחקירת נסיבות התאונה. במהלך הטיפול באירוע זרקו אנשים שהיו באזור אבנים על האמבולנס של מד"א, ושמשתו נופצה.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס שהשמשה שלו נופצה
אמבולנס שהשמשה שלו נופצה
מד"א יגישו תלונה במשטרה. שמשת האמבולנס שנופצה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה אירעה סמוך לשעה 16:30. הרכב הידרדר לתהום בצד הדרך והתהפך. שלושה צוותים מתחנת גליל מרכזי (כרמיאל) עמלו שעה ארוכה על חילוצו של המנוח.
פרמדיק מד"א יניב מילשטיין וחובש רפואת חירום חוסיין אסדי, שהוזעקו לזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב הפוך בוואדי ובתוכו גבר לכוד כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות חילוץ מורכבות ביצענו בו בדיקות רפואיות מקיפות, אך הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".
במהלך הטיפול הרפואי נזרקו אבנים על האמבולנס של מד"א שהגיע למקום. שמשתו הקדמית נופצה והאמבולנס הושבת, איש מצוות מד"א לא נפגע. במד"א אמרו כי תוגש תלונה במשטרה: "רואים את האירוע בחומרה וסומכים על רשויות האכיפה שימצו את הדין עם הפורעים ובכך יעבירו מסר חשוב. עלינו כחברה לגנות כל אלימות מהסוג הזה כנגד צוותי רפואה".