2 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מעצרו של תושב קריית אתא בן 59 שנעצר אתמול בחשד שאנס ילדה בת שבע במחסן סמוך לביתו הוארך היום (ה') בחמישה ימים. המקרה היה על פי החשד בחודש דצמבר, והתלונה הוגשה בימים האחרונים. החשוד נעצר אתמול על ידי משטרת זבולון.
הדיון בבית משפט השלום בקריות נערך בדלתיים סגורות ובמהלכו התעמתו הסנגור, עו"ד יובל זמר, התובע המשטרתי והשופטת, אלואז זערורה עבד אל חכים בצעקות רמות שנשמעו גם מסדרונות בית המשפט. בסופו של דבר קבעה השופטת כי מעצרו של החשוד יוארך עד יום שני וכתבה בהחלטה: "קיים חשד סביר כי החשוד עבר את העבירות המיוחסות לו, קיימת עילת מעצר הנובעת מהחשש ששחרור החשוד עלול לסכן את שלום הציבור והמתלוננת, ולשבש הליכי חקירה".
2 צפייה בגלריה
עו"ד יובל זומר המייצג את החשוד בביצוע אונס בקטינה כבת 8 במחסן סמוך לביתו
עו"ד יובל זומר המייצג את החשוד בביצוע אונס בקטינה כבת 8 במחסן סמוך לביתו
עו"ד יובל זמר המייצג את החשוד, היום בבית המשפט
(צילום: שרון צור)

המשטרה ביקשה להאריך את המעצר ב-10 ימים, אך השופטת קיבלה את הבקשה רק באופן חלקי. עו"ד זמר טען לאחר הדיון כי חוקרת הילדים טרם קבעה את מהימנותה של עדות הילדה שהותקפה לכאורה. לדבריו, החשוד מכחיש את עניין התקיפה המינית מכול וכול.
לטענת עורך הדין, "מקורה של התלונה בסכסוך בין החשוד לבין שכנה, שילדיה היו מוזנחים. הם מסתובבים ברחוב לבושי בלואים, בשעות שבהן אין סיבה שילדים יסתובבו, ומבקשים אוכל מזרים. הוא פנה לאמה של הילדה והזהיר אותה כי יתלונן על כך ברווחה, והיא בתגובה הבטיחה לנקום בו ואכן עשתה זאת. זו נקמה שעלתה לו בימי המעצר. אני בטוח שעד לדיון הבא, ביום שני, התמונה תתבהר והחשוד ישוחרר".