תושב אחד היישובים הערביים בצפון החליט להצית את רכבה של שכנתו לאחר שסירבה להיענות לחיזוריו, נמלט מהמקום וחזר כעבור זמן קצר על מנת להשתתף במאמצי הכיבוי ולטשטש את עקבותיו. כך עולה מכתב אישום שהוגש לאחרונה על-ידי פרקליטות מחוז צפון.
2 צפייה בגלריה
 הרכב
 הרכב
הרכב שהוצת
הדיווח על ההצתה התקבל במשטרה ב-31 באוקטובר לפנות בוקר. שוטרים שהגיעו לזירה אספו ממצאים שמהם עלה כי סמוך לשעה 01:00 רעול פנים השליך בקבוק תבערה על רכב האאודי ונמלט מהמקום. אחרי שסרקו עשרות שעות של צילומי אבטחה שונים הבחינו השוטרים בשכן ממלא דלק בבקבוק פלסטיק באחת מתחנות הדלק באזור. מצלמות האבטחה תיעדו את הנאשם מגיע לאזור מגוריו ועוצר את רכבו במרחק הליכה מהמכונית של שכנתו. בקבוק התבערה שהשליך ניפץ את גג הזכוכית של הרכב והעלה אותו באש תוך זמן קצר.
במשטרה אמרו כי "עבירת ההצתה נחשבת לאחת העבירות המסוכנות ביותר בשל הסכנה הקיימת לנפש ולרכוש", אמרו במשטרה. "האש, עלולה מטבעה להתפשט ולכלות רכוש רב ואף לגרום למוות. משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במישור הסמוי והגלוי בכדי להגיע לעבריינים, ולהביאם לדין במטרה לשמור על ביטחון התושבים ורכושם". בפרקליטות מבקשים כעת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.