תאונה במובלעת בגבול לבנון: במהלך עבודות הנדסיות מעבר לגבול, סמוך למשגב עם, התהפכה היום (ה') משאית. מצה"ל נמסר כי בתאונה שאירעה במרחב החטיבה המרחבית "חירם" התהפכה המשאית לתוך שדה מוקשים.
האזרח שנהג במשאית, עובד משרד הביטחון, נפצע באורח קל עד בינוני. ערוץ "אל מנאר" המזוהה עם חיזבאללה פרסם תמונות מהתקרית בדרום לבנון.
3 צפייה בגלריה
משאית התהפכה מובלעת דרום לבנון
משאית התהפכה מובלעת דרום לבנון
התמונות שפרסם "אל מנאר"
במובלעות הנמצאות מחוץ לגדר הגבול עם לבנון מבצע צה"ל פעילויות באופן תדיר בשנים האחרונות. מדובר באזורים שבהם יש פער בין המיקום המסומן של הגבול לבין היישובים או הנוכחות הישראלית. צה"ל נכנס למובלעות בתיאום עם האו"ם ודרכו עם הצבא הלבנוני. כוחות האו"ם מפרידים בין חיילי צה"ל ובין אנשי חיזבאללה, ומקפידים על כך שאיש מהצדדים לא יעבור את "הקו הכחול", המסומן ברוב המקומות על-ידי חביות.
במובלעות מתבצעות פעולות הנדסיות שונות, בעיקר חישוף (הורדת צמחייה על מנת שלא תוכל לשמש מקום מסתור), הקמת מכשולים ועוד. גורמים צבאיים אמרו בעבר כי העבודות נועדו בין היתר להפגין נוכחות, כי במקום שבו אין נוכחות צה"לית - עלולות להתעורר בעיות עם כניסת רועים וכו'
המובלעת באזור משגב עם היא הקרובה ביותר למקום יישוב, ולכן ההתרחשויות בה מעוררות יותר תשומת לב. באירוע שהתרחש שם לפני כשנה תועדו חיילים מלבנון מכוונים מטול RPG על טנקים של צה"ל.