אביו של הילד בן ה-12 החשוד במעורבות במותו של דר רחוב בחולון אמר הבוקר (יום ב') ל-ynet כי בנו הכיר את המנוח, אנדריי טיומקין (59) "מהרחוב". האב, המשמש עורך דינו של בנו בהליך הפלילי, הוסיף כי "הילד נכנס עם חברים למקום הלא נכון בזמן הלא נכון ופגש באדם הלא נכון. התפתח משהו שלילי, לא ברור אם הייתה תקיפה או משהו אחר". המשטרה סיימה את החקירה והחומרים הועברו לפרקליטות שתחליט אם להגיש כתב אישום ובאיזה סעיפים.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחולון
זירת הרצח בחולון
"הילד מתבייש". המבנה הנטוש שבו נמצאה גופת טיומקין
האב סירב להתייחס לפרטי האירוע. "אני צריך לראות כתב אישום או לעבור שימוע כדי ללמוד את הראיות ואז אוכל לדבר כי המקרה מסובך מאוד מבחינה משפטית ומבחינת המניעים שקדמו לזה והמעורבים כי חלקם קטינים. זה סיפור מורכב", אמר האב. "הילד בסדר, ילד טוב ממשפחה טובה. בלי עבר פלילי".
הוא הוסיף כי "היו באירוע גם קטינים וגם מבוגרים. להבנתי האדם שמת היה מסתובב הרבה ברחוב וכדי לאתר את שעת המוות המדויקת צריך לראות חוות דעת של המכון הפתולוגי".
3 צפייה בגלריה
חשד: בן 12 מעורב במותו של הומלס בחולון | גופתו של אנדריי טיומקין (56) התגלתה במבנה נטוש לפני כשבועיים
חשד: בן 12 מעורב במותו של הומלס בחולון | גופתו של אנדריי טיומקין (56) התגלתה במבנה נטוש לפני כשבועיים
"הילד סיפר שנבהל". טיומקין התגורר במבנה הנטוש בחודשים האחרונים
(צילום: נדב אבס)
על החשד שעלה נגד בנו וחבריו, שהתעמתו עם טיומקין שעות ארוכות לפני שנמצאה גופתו, אמר: "הגיעו אליהם להבנתי ממידע מודיעיני או איכון של טלפונים ניידים. אחרי האירוע התרשמתי שזו קבוצה של ילדים מבוהלים שחלק מהם ברחו משם. הילד סיפר שהוא נבהל, הוא הכיר את המנוח מהרחוב".
גופתו של טיומקין נמצאה ב-20 במרץ, בשבת, במבנה נטוש ברחוב סוקולוב בחולון על-ידי עוברי אורח שעברו במקום. עד ראייה אמר כי ראה את המנוח בבוקר שלפני כן, כך שהאירוע ככל הנראה היה בשישי בלילה. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם עלה חשד כי המוות נגרם כתוצאה מאירוע פלילי. ככל שהתקדמה החקירה התברר כי טיומקין נפגע בראשו מחפץ חד, ככל הנראה בקבוק זכוכית, שהוטח בחוזקה.
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחולון
זירת הרצח בחולון
"הילד הכיר את המנוח מהרחוב". המבנה הנטוש בחולון
לאחרונה נעצר הילד ובמשטרה חושדים שהיה מעורב במותו של טיומקין מתוך שעמום. הילד שוהה כעת במעון סגור של הרווחה כחלופת מעצר. "בגלל האירוע הילד מתבייש, מסתכל לי בעיניים ושנינו בוכים ולא מבינים איך הוא הגיע לסיטואציה הזאת", אמר אביו של הילד. האב טען כי גם הוא הכיר את המנוח "מהעבר הפלילי שלו. הוא ביקש ממני בעבר שירות כי הוא לא היה ממש יציב, צרך סמים והיו עבירות אלימות ועבירות נוספות".
טיומקין היה גרוש ואב לילדה המתגוררת בחו"ל. בספטמבר האחרון הוא שוחרר מבית הסוהר דקל לאחר שריצה חמישה חודשי מאסר על עבירות של אלימות במשפחה ואיומים על בת זוגו לשעבר. בחודשים האחרונים התגורר במבנה נטוש בקומה השנייה של קולנוע רינה בחולון והיה מוכר בשכונה. תושבי האזור תיארו את טיומקין כאדם שלא מפריע לאף אחד ובעבר אף עבד באחד מבתי העסק הסמוכים. הוא התקיים מקצבה של הביטוח הלאומי.