תקף, דקר ופצע שלושה בני אדם תוך ארבע שעות משום שלא מכרו לו אלכוהול. הפרקליטות הגישה לאחרונה כתב אישום נגד עלי רביע (24) מתל שבע, שתקף בעלי קיוסק במרכז גילת בשכונה ד' בבאר שבע, את אחיו של הבעלים שהיה גם הוא במקום, ולאחר מכן אדם נוסף שבו נתקל בחניון במקום אחר בשכונה. צפו בתיעוד האירוע.
בתיעוד האירועים הוא צולם דוקר את האחים ונמלט מהקיוסק כאשר אחד הקורבנות מתמוטט על הרצפה שותת דם.
על פי כתב האישום, רביע הגיע לקיוסק וביקש לקנות אלכוהול. הבעלים הודיע לו שהדבר לא אפשרי אחרי השעה 23:00, ובתגובה הנאשם איים עליו: "אתה תמכור לי. אני באתי לזיין אותך". הוא סירב לעזוב את הקיוסק ובהמשך שפך כוס וודקה על הבעלים. בקטטה שהתפתחה הוא דקר את הבעלים ואת אחיו.

1 צפייה בגלריה
סירב למכור אלכוהול ונדקר מחוץ לקיוסק
סירב למכור אלכוהול ונדקר מחוץ לקיוסק
מתוך סרטון האבטחה בקיוסק
(צילום: שחר גולדשטיין, בראל אפרים)


כמה שעות לאחר מכן, נטען, הגיע רביע לחניון בשכונה והתעמת עם אדם נוסף. במהלך הקטטה קפץ עליו הנאשם מגג מכונית, והיכה אותו באגרופים ובאמצעות פלס שלקח ממנו. כתוצאה מכך סבל אותו אדם משבר בברך, מחתכים וחבלות.
רס"ב חן אלפסי מתחנת משטרת באר שבע סיפר הבוקר (יום ה') בראיון לאולפן ynet: "שוטרים שהגיעו לקיוסק זיהו כמה פצועים ופתחנו בחקירה. מאוחר יותר התקבל דיווח נוסף על אירוע אלימות, גם כן בשכונה ד'. עלה שמדובר באותו חשוד שהיה מעורב באירוע הדקירות".
השוטרים עצרו את החשוד, שבחקירתו טען שביצע את המעשים כהגנה עצמית. בבקשת הפרקליטות להארכת מעצרו עד תום ההליכים צוין: "בתוך ארבע שעות הנאשם התנהג באלימות קשה ושלושה אנשים התאשפזו בבית החולים בשל מעשיו".