אושרית, תושבת חולון, השליכה ביום שישי בטעות טבעת יהלום יקרה לפיר האשפה בבניין מגוריה והבוקר (א'), למרות שכבר החלה להתייאש, הצליחו עובדי אגף שפ"ע (אגף לשיפור פני העיר) של העירייה בסיוע טרקטור למצוא את האוצר היקר, אחרי סריקות במשך שעה וחצי בתוך ערימת הזבל.
אושרית, שהבוקר החיוך חזר אל פניה, סיפרה ל-ynet כי ביום שישי הבינה שהטבעת נזרקה לפח וכמעט ולא האמינה שתמצא אותה. "אני גרה במגדל של 22 קומות ואת הזבל זורקים בפיר שמגיע ישירות לדחסן. בגלל שכל הזבל של הבניין מגיע לשם כמעט ולא האמנתי", סיפרה בהתרגשות.
3 צפייה בגלריה
תושבת חולון זרקה טבעת יהלומים לאשפה שנמצאה בזכות העירייה
תושבת חולון זרקה טבעת יהלומים לאשפה שנמצאה בזכות העירייה
הטבעת היקרה לאחר שנמצאה בזבל
3 צפייה בגלריה
תושבת חולון זרקה טבעת יהלומים לאשפה שנמצאה בזכות העירייה
תושבת חולון זרקה טבעת יהלומים לאשפה שנמצאה בזכות העירייה
"זה היה כמו נס"
"התקשרתי לעירייה ואחרי כ-20 דקות כבר הגיעה משאית והוציאה את הזבל החוצה, אבל לא הצלחנו לזהות כלום כי הכול היה בפנים. נסענו לאזור תעשייה לתחנת המעבר והתחלנו לחפש את השקיות הספציפיות מהבית שלי. אחרי שעה כבר איבדתי תקווה, אבל אז הטבעת פשוט נצנצה אליי וזה היה כמו נס. כשהרמתי אותה לא האמנתי. ההליכה על האשפה והחיפוש בתוך שקיות הזבל היו שווים כל רגע"
אריה סיקורה, מנהל הרובע באגף שפ"ע בעיריית חולון, סיפר ל-ynet כי בבוקר התקשרה התושבת למוקד העירוני ודיווחה שזרקה את הטבעת לפח ושהיא אובדת עצות. "הרגעתי אותה ואמרתי לה שאני כבר מגיע אליה", סיפר. "בגלל שלא הצלחנו למצוא את הטבעת ליד הבניין לקחנו את המכולה למתקן המעבר ואושרית הייתה איתי כל הזמן. אמרתי לה שתירגע והכל יהיה בסדר".
"אחר כך", סיפר, "שפכנו את מכולת האשפה על הרצפה ובעזרת טרקטור פיזרנו את הזבל והתחלנו לחפש בפנים שקית-שקית. אחרי דקות ארוכות שלא מצאנו כלום היא כבר הגיעה לייאוש אבל אמרתי שהיא צריכה להאמין כי אנחנו נמצא את הטבעת. המשכנו לחפש ואחרי שעה וחצי מצאנו אותה זרוקה בתוך האשפה. זה היה ממש כמו למצוא מחט בערמת שחת. זה היה שווה הכל כי היא ממש הייתה שמחה ומאושרת וזה הכי חשוב מבחינתי".