1 צפייה בגלריה
פינת הזיכרון לתמר סהר ז"ל
פינת הזיכרון לתמר סהר ז"ל
פינת הנצחה לתמר סהר בתיכון שבו למדה
מאות בני אדם ליוו אמש (יום ג') למנוחות את תמר סהר (18), תושבת הוד השרון שנהרגה אמש בתאונת דרכים בעיר. "היא הייתה תלמידה מצטיינת, רקדנית בחסד, כולנו המומים", אמרו מכריה שהשתתפו בהלוויה בבית העלמין באלפי מנשה.
סהר רכבה על אופנוע בדרך רמתיים ביום שני בערב, ומסיבה שאינה ברורה התנגשה ברוכב אופניים חשמליים. היא נפצעה באורח אנוש ופונתה על ידי צוות של מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נקבע מותה. רוכב האופניים נפצע קל ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. בוחני התנועה של משטרת מרחב שרון ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה.
סהר גדלה והתחנכה באלפי מנשה. לפני כשנתיים עברה המשפחה להתגורר בהוד השרון, אמה אילנית עובדת במועצה המקומית אלפי מנשה. "תמר הייתה אמורה להתגייס לצה"ל בקרוב, קשה לעכל שהיא איננה", סיפרו מכריה של הצעירה שלמדה בכיתה י"ב בתיכון אביב ברעננה. "היא אהבה את הצופים, והותירה אותנו דומעים, כואבים והמומים". בתיכון כבר הספיקו להציב בבוקר פינה לזכרה.
ראש מועצת אלפי מנשה שי רוזנצוויג ספד לסהר: "פרח יפה שנקטף מאיתנו בטרם עת, פרח שהפיץ אור בקהילה שלנו. תמר הייתה כישרונית והופיעה בטקסים רבים ביישוב, היא אהבה את הצופים והייתה מהראשונים להתנדב ולתרום. כל מי שהכיר אותה זכה להכיר ילדה מיוחדת, פרח נדיר. הלב נקרע, קשה לשמוע את הכאב בקולם של הוריה, הכאב קשה מנשוא".
סהר הותירה אחריה הורים, שני אחים ואחות.
פורסם לראשונה: 21:27, 08.06.21