חשד ל"פגע וברח" באשקלון: ילד בן תשע שרכב היום (ב') בצהריים על אופניו נדרס למוות על ידי משאית. האופניים נמצאו ליד הילד, שמותו נקבע במקום. המשטרה עדכנה כי הנהג נמלט ולאחר שהציבה מחסומים בעיר וביצעה סריקות ציינה כי עצרה את תושב העיר, גבר בשנות ה-60 לחייו, החשוד במעורבות בתאונה.
החשוד, שחזר לזירה כשעה וחצי לאחר התאונה, נלקח לחקירה באגף התנועה של מרחב לכיש שם טען כי לא ניסה להימלט: "לא ראיתי שדרסתי את הילד והמשכתי כרגיל בעבודה. לא ברחתי". מחר בבוקר הוא יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.
3 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
המשטרה עיכבה משאית באזור. החשוד טען: "לא ראיתי שדרסתי אותו. לא ברחתי"
(צילום: רועי עידן )
3 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
נהג המשאית נמלט, הוצבו מחסומים בעיר
(צילום: גדי קבלו)
הוריו של הילד הגיעו לזירת התאונה זמן קצר לאחר אירוע הדריסה והתעלפו. בן ה-9 רכב על האופניים עם אחיו. ירון, שמול ביתו נדרס הילד אמר: "הם היו פה חבורה של ילדים ונסעו יחד, אני הייתי בבית. יצאתי החוצה וראיתי את המשאית נוסעת. אחד השכנים רץ לעזור לו וקראנו לאמבולנס. הילדים היו מבוהלים. קפאו מהמקום ונתנו להם מים".
הוא המשיך: "המשטרה מיד הגיעה ולקחה אותם (את הילדים) למסור עדות. עכשיו החרימו לי את מצלמות האבטחה שמותקנות על המחסן. הלוואי שיתפסו את הנהג מהר. זה אסון נוראי". עד ראייה במקום סיפר כי הילד מתגורר בסמוך: "הוא רכב על השביל והמשאית הגיעה מאחור ופגעה בו".
3 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
התאונה באשקלון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
לפי עד הראייה, לא ברור אם הילד ירד לכביש או שהמשאית, שהגיעה מכיוון בית העלמין בעיר, עלתה עם גלגל על המדרכה. הדיווח על התאונה הקשה ברחוב זבולון באשקלון התקבל בשעה 14:17 במוקד מד"א במרחב לכיש.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש כמה מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".