טיסה של כתבי הבית הלבן שאמורים ללוות את הנשיא ג'ו ביידן בביקורו בבריטניה התעכבה במשך שעות בגלל ציקדות. כך דיווחו היום (ד') כלי תקשורת בארה"ב.
2 צפייה בגלריה
ציקדה מחזורית
ציקדה מחזורית
נחיל החרקים גרם לכשל טכני במטוס. ציקדה
(צילום: shutterstock)
מיליארדי ציקדות הופיעו לאחרונה בוושינגטון הבירה ובאזורים נוספים בארה"ב, כולל מרילנד, פנסילבניה, וירג'יניה, אינדיאנה וטנסי. לפי הדיווחים, נחיל החרקים מילא את מנועי המטוס, שאמור היה להמריא אמש, וגרם ל"כשל טכני". כתבי הבית הלבן המתינו במשך שעות בשדה התעופה הבינלאומי דאלס בוושינגטון הבירה עד להגעת מטוס חלופי.
החרקים הרועשים והטורדניים מגיחים מן האדמה כאשר הם מגיעים לבגרות במטרה להתרבות. הם לא עוקצים או נושכים, אך גורמים למטרד במשך שבועות. אחרי שהם מטילים ביצים, מתחיל מחזור חיים נוסף של 17 שנה מתחת לאדמה. בפעם האחרונה שהופיעו הציקדות, ג'ורג' בוש היה נשיא ארה"ב, פייסבוק רק נוצרה ואתונה נערכה לארח את האולימפיאדה.
2 צפייה בגלריה
ייצא לביקור ראשון בחו"ל. ביידן
ייצא לביקור ראשון בחו"ל. ביידן
ייצא לביקור ראשון בחו"ל. ביידן
(צילום: AFP)
"אני אזכור את עיכוב הטיסה הבלתי נגמר הזה בעוד 17 שנים, ציקדות", צייץ כתב רשת CNN בבית הלבן פיל מטינגלי.
ביידן ייצא היום לביקורו הראשון בחו"ל מאז שנכנס לבית הלבן, וככל הנראה הוא מוטרד מבעיות גדולות יותר מאשר החרקים הקטנים. בסוף השבוע הקרוב ישתתף בפסגת ה-G7 באנגליה ומשם ימשיך לבריסל, לפסגת נאט"ו. בשבוע הבא יגיע לז'נבה – וייפגש שם עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.