מפגינים זועמים בוויסקונסין יצאו לרחובות בעקבות אירוע נוסף שבו שוטרים לבנים יורים בגבר שחור, שלפי הדיווחים לא היה חמוש. הוא מאושפז במצב קשה בבית החולים, אחרי שלפי התקשורת המקומית נורה כמה פעמים.
הקהל התאסף בזירת הירי בעיר קנושה והשליך לבנים ובקבוקי תבערה על המשטרה, שהגיבה בגז מדמיע. שוטר אחד נפצע. המפגינים הציתו כמה שריפות באזור. בעקבות המהומות החליטה המשטרה להטיל עוצר בקנושה עד 07:00.
הירי בקנושה היה בסביבות 17:00, אחרי שהשוטרים הוזעקו לטפל במקרה של אלימות במשפחה. המשטרה לא פרסמה הסבר על האירועים שהובילו לירי, ואמרה שמשרד המשפטים בוויסקונסין יחקור את האירוע.
בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה לכאורה הגבר השחור צועד לעבר מכונית כששני שוטרים לבנים עוקבים אחריו. כשהוא פתח את הדלת אחד השוטרים אוחז בחולצתו ויורה בגבו, כשהוא כבר בתוך הרכב. לא ברור אם גם השוטר השני פתח באש.
2 צפייה בגלריה
 רגעים לפני הירי בוויסקונסין
 רגעים לפני הירי בוויסקונסין
רגעים לפני הירי בוויסקונסין

2 צפייה בגלריה
 המפגינים בקנושה אחרי הירי
 המפגינים בקנושה אחרי הירי
המפגינים בקנושה אחרי הירי
(צילום: AP, WDJT-TV)
מושל ויסקונסין, טוני אוורס, אמר שהגבר השחור שנורה הוא ג'ייקוב בלייק. "אנחנו מתנגדים לשימוש מופרז בכוח ולהסלמה מיידית כשמדובר בשחורים בוויסקונסין", אמר המושל.
בחודשים האחרונים מתקיימות הפגנות נגד האלימות המשטרתית והגזענות בארה"ב, בעקבות רצח העצור השחור ג'ורג' פלויד. פלויד בן ה-46 מת ב-25 במאי במהלך מעצר אלים, שבו שוטר לבן דרך על גבו וצווארו במשך קרוב לתשע דקות.