אלון אשטמקר, תושב הרצליה בן 40, מואשם בחמש עבירות אונס של נערה בת 15, מעשה מגונה ושידול קטינה לשתות משקה משכר. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (א') לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד סימי יפית דרי מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך 2015 הגיעה הנערה עם קרוב משפחתה הקטין לנקות את בית הנאשם שהיה בעל קשרי ידידות עם משפחתה ושכן שלה. באחת הפעמים שבהן הגיעו לדירתו, הזמין הנאשם את שני הקטינים לצפות בסרט פורנוגרפי ובמהלכו אף סיפק להם משקאות אלכוהוליים. במהלך הצפייה בסרט, נטען, ביצע הנאשם מעשה מגונה במתלוננת שלא בהסכמתה.
1 צפייה בגלריה
תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
לפי כתב האישום, בשלב מסוים הוביל אשטמקר את הנערה לחדר השינה בדירה בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. הנאשם אנס את הנערה תוך שימוש בכוח בעת שהמתלוננת מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה.
בפרקליטות ציינו כי במהלך האירוע הורה הנאשם למתלוננת לשתוק כדי שקרוב משפחתה לא ישמע אותם. כשהנערה המשיכה לצעוק, לקח הנאשם כרית והניח אותה על פניה עד כדי כך שהיא התקשתה לנשום. כתב האישום מייחס כאמור לנאשם חמישה מעשי אונס באותה זירה, שאותם ביצע פעם אחר פעם חרף תחנוני הקורבן לחדול ממעשיו.

התנצל וביקש להיפגש

בשיחה שביצעה המתלוננת עם הנאשם מתחנת המשטרה, היא הטיחה בו את קרות האירועים והוא התנצל בפניה, והביע נכונות לפגוש אותה ולהתנצל שוב. גם קרוביה של הנערה צילמו אותו מודה במעשים מיניים כלפיה בעודה קטינה. הנאשם, מנגד, הכחיש בחקירה את המיוחס לו.
בבקשה להאריך את מעצרו של אשטמקר עד תום ההליכים כתבה עו"ד דרי: "הגם שמדובר בעבירות אשר בוצעו לפני כחמש שנים לערך, הרי שמסוכנותו של המשיב מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמורות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטלית מצדו כלפי קטינה".
סנגורו של הנאשם, עו"ד צפריר יגור, אמר: "מרשי מכחיש מכול וכול את ביצוע המעשים. טרם קיבלנו את חומרי הראיות, נקבל את החומרים ונגיב בבית המשפט".