3 צפייה בגלריה
שמואל בוקסר
שמואל בוקסר
ראש העיר נס ציונה, שמואל בוקסר
(צילום: מטה שמואל בוקסר)
לימור לוי שמרלינג, תושבת נס ציונה, הגישה הבוקר (יום ב׳) בקשה לצו למניעת הטרדה מאיימת נגד לא אחר מראש העיר שלה, שמואל בוקסר. לוי שמרלינג אף הגישה תלונה במשטרת רחובות כנגד בוקסר, שלטענתה מטריד אותה ומאיים עליה.
הסיפור, שפורסם בחדשות נס ציונה, התרחש ביום רביעי האחרון, אז הגיעו שני פקחים לביתם של לוי שמרלינג ובעלה, ולדברי בני הזוג, הגישו לבעל מכתב מראש העיר, בו הוא מתריע בפני לימור לוי שמרלינג להסיר תגובה שפרסמה לפוסט בפייסבוק, שלטענתו משמיצה אותו ואת פועלו כראש העיר ללא סיבה.
בוקסר הלין בעיקר על משפט אחד שכתבה לוי שמרלינג בתגובה לפוסט, לפיו "הגיע ראש עיר להרוס את העיר, וכשיסיים להרוס בסוף הקדנציה ייצא, וזה שיבוא במקומו יצטרך שלוש קדנציות לבנות את מה שהנוכחי הרס במו ידיו".
במכתב טוען בוקסר כי כראש עיר הוא אינו חסין לביקורת אך הוסיף כי ביקורת זו חייבת להיות עניינית. "מה שאני לא יכול לקבל והדבר אף חורה לי מאוד", כותב בוקסר, "הן אמירות בלתי מבוססות, בלתי ענייניות, מכפישות ומשמיצות ממש לשם השמצה - אותי באופן אישי, את עובדי העירייה ואת העירייה עצמה". בהמשך כותב בוקסר כי ללוי שמרלינג יש 24 שעות מרגע מסירת המכתב להסיר את התגובה, ואם לא תעשה כך, הוא שומר לעצמו את הזכות לפעול.
בריאיון ל-ynet סיפרה לוי שמרלינג על השתלשלות האירועים, שהסתיימה בהגשת תלונה במשטרה. "בעלי התקשר ואמר שיש שני פקחים חמושים בדלת שדורשים לראות אותי, הוא נבהל והיה בטוח שמשהו לא בסדר. לאחר שמסרו לו את המכתב התייעצתי עם עורכי דין שאמרו לי שמדובר באיום לשמו. לכן מיד ניגשתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה נגד ראש העיר. הבוקר הגעתי לבית המשפט וביקשתי צו הרחקה של ראש העיר ממני".
3 צפייה בגלריה
הנדון: "תגובה שכתבת בדף הפייסבוק נס ציונה בחדשות"
הנדון: "תגובה שכתבת בדף הפייסבוק נס ציונה בחדשות"
המכתב ששלח ראש העיר
שופטת בית משפט השלום, שרון צנציפר הלפרמן, הורתה לבוקסר להגיב לבקשה עד יום רביעי הקרוב, ומכאן שהצו טרם נכנס לתוקף.
"זו בהחלט תחושה לא טובה", סיפרה לוי שמרלינג. "יש עליי המון לחץ. אני לא מבינה את ההתנהלות הזו, מה אני פושעת? למה הוא שלח לי משטרה או פקחים עם אקדחים הביתה? בלילה שלאחר מכן לא ישנו וגם בלילות מאז אנחנו ישנים מעט. אני מצפה להתנצלות מראש העיר. הבן אדם הולך כמו טווס בעיר והתגובות שלו לאנשים אינן רציניות".
מעיריית נס ציונה נמסר בתגובה: "הקלות הבלתי נסבלת בה מרשים לעצמם תושבים לפרסם דברי דיבה ולשון הרע אודות מי שעושים לילות כימים בעבורם במסגרת תפקידם הציבורי, מקבלת בנסיבות אלה את מובנה המובהק.
"ראש העיר נפגע מדברים שכתבה הגב' שמרלינג בעמוד הפייסבוק 'נס ציונה בחדשות'. את הדברים ראו אלפי אנשים. אי לכך, מיען אליה מכתב אישי בו הזמין אותה לשטוח את טענותיה באופן ענייני ומכבד בפניו. הגב' שמרלינג בחרה לפנות למשטרת ישראל ולבית המשפט, תוך ניצול לרעה של ערכאות שלא למטרה לשמן נועדו. ראש העיר יגיב לטענות בבית המשפט".