1 צפייה בגלריה
אליעזר דלאל
אליעזר דלאל
אליעזר דלאל
הבעלים של פיצריית "הסובל" בתל אביב, אליעזר דלאל, שכיכב בסדרה "החברים של נאור", יוכל לשוב לעבודתו למרות שמשפטו טרם הסתיים. דלאל נאשם במעשים מגונים בשלוש נשים בפיצרייה שלו, חלקן נערות. הפרקליטות התנגדה לבקשה
ביוני 2019 הוגש כתב אישום נגד דלאל (68), בעלי פיצריית "הסובל" שברחוב אבן גבירול בתל אביב, המייחס לו ביצוע מעשים מגונים בשתי נערות בנות 17. כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לילך כץ, תיאר כיצד בשני המקרים פנה דלאל לנערות והזמין אותן להיכנס לפיצרייה שלו. במהלך שהותן במקום, ביצע בהן מעשים מגונים שכללו מגע ושיחות בעלות אופי מיני. בהמשך נוספה מתלוננת נוספת בגירה וגם כאן יוחס לו מעשה מגונה. הוא הכחיש בחקירה את המיוחס לו.

הפרקליטות התנגדה: "הוא לא עשה שום טיפול"

בדיון שהיה היום בבקשתו לשוב לעבוד בפיצרייה, הסביר עורך דינו זוהר משה: "הגשנו את הבקשה לפני חודשים רבים, מדובר על חופש העיסוק, מצוקה כלכלית. הוא היחיד שיכול להפעיל את הפיצרייה, זה מפעל חייו. הבקשה שלנו היא שהוא יחזור בפיקוח מוחלט. הוא מצוי בתנאים מגבילים מיוני 2019 והוא מפרנס יחיד".
מנגד נציגת הפרקליטות עורכת הדין לילך כץ התנגדה לבקשה: "הוא לא עשה שום טיפול, שום שינוי, שום צעד. יש תלונות של המתלוננת ואמה שראו אותו סמוך לבית העסק והוא נחקר ששהה בו. המתלוננת רואה אותו. לא אתנגד שהעסק ייפתח אבל יופעל על ידי אדם אחר. מהתסקירים לא עולה בעיית פרנסה, אלא שזה מקום חברתי. שירות המבחן אומר שהמסוכנות שלו בבית העסק מוגברת".
השופטת שלומית בן יצחק אמר בהחלטתה: "אני סבורה מבלי להקל ראש במיוחס לו, ובעיקר לא בתלונות המתלוננות כי בשלה העת לאפשר לו לשוב לשהות בפיצרייה. משקל הפרנסה תמיד משמעותי ויש לאפשר לו לקיים עצמו כלכלית בכבוד, לדברים משנה תוקף בהינתן תקופת החירום השוררת בישראל. האישומים המיוחסים לו ידועים, יש להניח לא רק לסביבתו הקרובה, ועניין זה מהווה חסם לא מבוטל חיצוני ופנימי לביצוע עבירות נוספות".
השופטת הסבירה כי המתלוננת עליה דובר בדיון העידה כבר והוסיפה: "אני מזהירה אותו כי כל הפרה של התנאים הקיימים תוביל למעצרו מחדש". דלאל אמר בדיון כי הוא עצמו מוטרד על ידי המתלוננת ואמה.
לפי כתב האישום המקורי, באירוע הראשון זיהתה המתלוננת את דלאל מסדרת הטלוויזיה "החברים של נאור" שבה השתתף, ונענתה להצעתו להיכנס למחסן העסק שלו, לאחר ניסיונות שכנוע מצדו. בשלב זה לפי כתב האישום, התקרב אליה דלאל, ליטף אותה ונצמד אליה בחוזקה. המתלוננת נרתעה לאחור והוא התרחק והבטיח כי לא ייגע בה שוב.
לפי כתב האישום, המתלוננת זיהתה את דלאל מ"החברים של נאור", ונענתה להצעה להיכנס למחסן. דלאל התקרב אליה, ליטף אותה ונצמד אליה. היא נרתעה לאחור
בעודם עומדים האחד מול השני, סיפרה המתלוננת לדלאל כי היא לומדת במגמת תאטרון, והוא הבטיח לה כי יזמין אותה לקחת חלק בפרויקט הבא שאותו יצלם. לאחר כמה דקות של שיחה בין השניים, התקרב אליה דלאל שוב, נגע בה ונשק ללחייה, תוך שהיא מבקשת שיחדול.
לפני שעזבה את המקום, אמר דלאל למתלוננת כי הוא יודע שתספר להוריה את אשר אירע, וציין כי יכחיש הכל.
גם במקרה השני נטען כי הזמין דלאל את המתלוננת להיכנס אל הפיצרייה ולאחר שיחה על נושאים מיניים, החל לגעת בה בניגוד לרצונה. לפי כתב האישום, נצמד דלאל אל הנערה מאחור והחל לעסות את כתפיה וגבה. הוא המשיך לגעת בה למרות שהפצירה בו להפסיק ובטרם עזבה את המקום, אמר לה כי הוא מקווה שלא תספר לאיש על שאירע.
דלאל הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. בנוגע למתלוננת הראשונה, טען כי אכן שוחחו בפיצרייה, אך שלל כל מעשים בעלי רקע מיני. גם בנוגע לאישום השני, הכחיש כל שיחה מינית או מעשים מגונים.