קריסת תקרה בבית שעבר שיפוץ בכפר משהד שבצפון, גרמה היום (שני) למותו של פועל בן 26 ולפציעתו באורח בינוני של פועל נוסף. ההרוג, תושב הכפר מוחמד סלימאן, פונה תחילה לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נלחמו הרופאים על חייו, אך ללא הצלחה.
שוטרים שהגיעו למקום סגרו את האתר ופתחו בחקירה בשיתוף חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה.
1 צפייה בגלריה
מוחמד פראס
מוחמד פראס
ההרוג, מוחמד סלימאן
פרמדיק מד"א, עודאי בסול, שנכח בזירה שיחזר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לפצועים ששכבו בסמוך לאתר הבנייה לאחר שנפגעו מתקרה שקרסה. גבר כבן 24 שכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות בגפיים, ובסמוך אליו שכב גבר כבן 25 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות קשות בכל חלקי גופו. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי תוך ביצוע פעולות החייאה שכללו מתן שוק חשמלי ותרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים. הפצוע הנוסף טופל גם הוא במקום ופונה לבית החולים כשמצבו בינוני".
קרוב משפחתו של סלימאן התקשה לעכל את מותו הטראגי והביע תקווה שהמקרה ייחקר: "מאוד מוזרה לנו כל הסיטואציה. לא מבינים איך יכול להיות שהתקרה קרסה. אני מקווה שהגופים האחראים יבדקו את הנסיבות שהובילו לאסון בכדי שאירועים מסוג זה לא יחזרו על עצמם. מוחמד היה אדם מכובד ואחראי שאהב לעבוד. היו לו הרבה שאיפות בחייו ולצערי הוא מת מבלי שיספיק להגשים אותן".