שני הרוגים בשתי תאונות דרכים: רוכב אופנוע בן 28 נהרג הערב (שלישי) לאחר שנפגע מרכב ברחוב הרב קוק באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי בשטח ופינו אותו לבית החולים אסותא שבעיר במצב אנוש. בתום מאמצי החייאה - נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות התאונה ונהג הרכב עוכב לחקירה.
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים באשדוד
זירת תאונת הדרכים באשדוד
זירת התאונה הקטלנית באשדוד
ב-19:13 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון דיווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 446, סמוך לצומת בית אריה. תחילה דווח על שלושה פצועים במצב אנוש, קשה וקל. זמן קצר לאחר מכן קבעו פרמדיקים של מד"א את מותו של אחד הפצועים, בן 30. מצבו של פצוע נוסף, גם הוא בן 30, מוגדר קשה והוא סובל מחבלה רב-מערכתית.
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בבית אריה
זירת תאונת הדרכים בבית אריה
פינוי הפצועים במסוק בתאונה ליד בית אריה
(צילום: רועי עוז, TPS)

3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים בבית אריה
זירת תאונת הדרכים בבית אריה
זירת התאונה ליד צומת בית אריה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
יוסף נהון ויוסף אסולין, חובשים במד"א, שחזרו את הטיפול בזירת התאונה ליד בית אריה: "כשהגענו למקום הבחנו בשני כלי רכב במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד בצידם הקדמי". לדברי החובשים, "ברכב אחד נלכד גבר כבן 30. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והוא סבל מחבלה רב-מערכתית קשה מאוד. לא נותר לנו אלא לקבע את מותו".
הם הוסיפו: "במושב שליד הנהג ישב גבר כבן 30. הוא היה מעורפל הכרה עם חבלה רב-מערכתית קשה, העלינו אותו למסוק צבאי והוא פונה במהירות לבית חולים כשמצבו מוגדר קשה. פצוע נוסף מהרכב השני פונה בסיוע כוח רפואי של צה"ל לבית החולים כשמצבו בינוני".