תאונה קשה בעוטף עזה: רב סמל ראשון במיל' יוסף חיים שלום, לוחם מילואים בן 26 מאור יהודה, נהרג הבוקר (ראשון) בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית סמוך לצומת רעים בכביש 232. מהרכב הפרטי חולץ צעיר נוסף במצב קשה, גם הוא לוחם מילואים, שהועבר במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. נהג המשאית, כבן 30, נפצע באורח קל. הלווייתו של יוֹסֵף חַיִּים שָׁלוֹם ז"ל תתקיים הערב בשעה 22:00 בבית העלמין ביהוד.
3 צפייה בגלריה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
רב סמל ראשון במיל' יוסף חיים שלום ז"ל
(צילום: דובר צה"ל )
התאונה אירעה סמוך לשעה 10:00 בבוקר. חובשים ופרמדיקים של מרחב נגב במד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר אחרי פעולות חילוץ ממושכות ומורכבות של צוותי הכיבוי. מרשות הכבאות נמסר כי "לוחמי האש אשר הגיעו למקום זיהו תאונה קשה ובה לכוד מחוסר הכרה. הצוותים פעלו לחילוץ הלכוד מהרכב הפרטי בפעולות מורכבות ומיד לאחר החילוץ הוא הועבר לידי מד"א, שם נקבע מותו".
3 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 232 בצומת רעים
תאונת דרכים בכביש 232 בצומת רעים
זירת התאונה
3 צפייה בגלריה
אדם נהרג בתאונת דרכים בכביש 232 בצומת רעים בנגב
אדם נהרג בתאונת דרכים בכביש 232 בצומת רעים בנגב
המסוק מגיע לסורוקה
(צילום: בראל אפרים)
להב משנה רפי שטרית, שפיקד על החילוץ בזירה, אמר כי "חילצנו לכוד אחד מהרכב ולצערי מד"א קבעו את מותו. ברכב ישנו פצוע נוסף במצב קשה. נהג המשאית במצב קל ולא היה לכוד".
מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל משתתף בצער משפחת ההרוג וימשיך ללוות את הפצוע ומשפחות הלוחמים.
הבוקר עדכנה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים כי בשבוע שעבר לא אירעו תאונות קטלניות בכבישים. לפי הרשות, מתחילת השנה נהרגו 42 בני אדם בתאונות דרכים - וכעת המספר עומד על 43. בתקופה המקבילה אשתקד היו 45 הרוגים בכבישים.
פורסם לראשונה: 11:09, 28.02.21