פעיל חברתי שפרסם אתמול (שישי) פוסט ביקורתי על המשטרה ושוטרים ערבים שהוצבו בעיר העתיקה בירושלים קיבל בתגובה הודעה מלוחם מג"ב בשירות סדיר ששאל אותו אם הוא "רוצה" שישרפו לו את העסק שבבעלותו.
3 צפייה בגלריה
פוסט שהעלה תושב נצרת על שוטרי מגב
פוסט שהעלה תושב נצרת על שוטרי מגב
הביקורת של רתאג'
הפעיל, עיסא רתאג', נתקל בפרסום על האחים עבד ואברהים שנפגשו מחוץ למסגד אל-אקצא, ושיתף אותו באינסטגרם לצד הכיתוב "אלה שומרים על אל-אקצא מההפרות מצד המתנחלים". לאחר שפרסם את הביקורת, קיבל הודעה מלוחם מג"ב, תושב הצפון, שכתב לו בערבית: "תרצה שהעסק שלך יישרף שוב? תישאר בצמיגים, עדיף ממה שאתה עושה".
רתאג' סיפר כי זוהי לא הפעם הראשונה שהוא מפרסם דברי ביקורת - אך הוא מתקשה להבין את המניע לתגובתו של השוטר. "אני לא מבין למה שוטר צריך לשלוח לי איום כזה", אמר בשיחה עם ynet. "תמיד אני מותח ביקורת חריפה נגד חברי כנסת וראשי רשויות, וכותב על דברים שאחרים לא אוהבים לקרוא, אבל מעולם שוטר לא שלח לי הודעה על הדברים שאני מפרסם. מבחינתי אין מקום לשוטר כזה, אני לא יודע איך משאירים אותו בתפקיד".
3 צפייה בגלריה
תגובה לפוסט שהעלה תושב נצרת
תגובה לפוסט שהעלה תושב נצרת
התגובה שקיבל מלוחם משמר הגבול
3 צפייה בגלריה
עיסא רתאג', תושב יפיע שנדרס והוכה באלימות
עיסא רתאג', תושב יפיע שנדרס והוכה באלימות
עיסא רתאג'
במשמר הגבול מסרו בתגובה כי "מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בלוחם מג"ב בשירות חובה, שפעל בניגוד גמור לנהלים ולערכי החיל. אנו רואים את הדברים בחומרה ובעקבות ההתבטאות הפסולה ברשת החברתית, הוחלט כי הלוחם יועמד לדין משמעתי".