הילדה צעקה, התוקף נמלט מהבית עם 50 שקלים וצעצועים: נער בן 17, תושב הנגב, נשכב ליד הילדה בת ה-10 לאחר שפרץ לביתה, וליקק אותה בפניה. הילדה ביקשה ממנו לעזוב, אולם הוא סירב לעשות זאת ותקף אותה מינית. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (א') לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע נגד התוקף. הפרקליטות מייחסת לו עבירת התפרצות, גניבה וכן מעשה סדום ומעשה מגונה כלפי קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית.
לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אירה ויימן קריקון מפרקליטות מחוז דרום, הנער הגיע עם שניים נוספים, אחד מהם בן 16, ליישוב שבו מתגוררת הילדה. שני הנערים התפרצו לבית בזמן שהדיירים ישנו בחדריהם, ואילו השותף הבגיר נותר לחכות להם ברכב. הנאשם והנער הנוסף חיפשו אחר דברי ערך בסלון הבית, ולאחר שמצאו מפתחות לרכב - הם יצאו מהבית וחיפשו דברי ערך גם ברכב.

השותף הבגיר מילט את הנערים מהזירה

לאחר שלא מצאו דבר, השניים שבו לתוך הבית והמשיכו בחיפושים. בשלב מסוים נכנס הנאשם לחדר שבו ישנו באותה העת הקורבן ואחיה הקטנים. אז הנאשם נשכב על ידה. הילדה שאלה את הנאשם לפשר מעשיו וביקשה ממנו לעזוב, אולם חרף זאת הנער תקף אותה מינית. לאחר שהילדה צעקה וקראה לאביה, הנאשם והנער הנוסף נמלטו מהבית תוך כדי שהם נוטלים כ-50 שקלים במזומן וצעצועים שונים. הם השליכו את הצעצועים וברחו ברכב שבו המתין להם השותף הבגיר.
הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנער עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי נגד הנאשם ושני שותפיו מוגש במקביל כתב אישום על ידי מחלקת התביעות במשטרה בגין עבירות רכוש רבות.
1 צפייה בגלריה
צוות החקירה משטרת דימונה
צוות החקירה משטרת דימונה
צוות החקירה של משטרת דימונה
( צילום: חיים הורנשטיין)
עוד לפני הגשת כתב האישום, אמר הבוקר אביה של הילדה בריאיון לאולפן ynet כי "מדובר בשיקום ארוך, זאת טראומה קשה. אנשים פה צריכים לקבל זעזוע כל כך עמוק, יש כאן חוסר משילות בכל מה שקשור להסגת גבול. אנחנו רואים כל הזמן את אותם אנשים, רעולי פנים צעירים. אתה מתקשר למשטרה ועונים לך 'אין מה לעשות'. לא יכול להיות שאני לא יכול לירות ברעול פנים שאני יודע שהוא שדד, רצח או אנס. זאת קטסטרופה ובסוף זה מגיע לבית שלך".
האב אמר עוד: "לא יריתי בהם לא מהסיבה שלא רציתי, הייתי הורג אותם בכל דרך אפשרית אם רק היה מתאפשר לי לעשות את זה מבחינה טכנית. הם בני מוות מבחינתי. אם מישהו נכנס לבית פרטי של אדם אחר, אני לא צריך להסביר אחר כך למה יריתי בו. הוא זה שצריך להסביר מה הוא עשה אצלי בבית. אני לא אמור לתחקר אדם שבא לאנוס את הבת שלי".
- אז אתה מתחרט שלא ירית? "אני מצטער שלא יריתי, כן, כי הם בני מוות. מה הם יקבלו עכשיו? בתי המשפט לא עושים כלום. עכשיו יש לו עורך דין יהודי, שזה עוד יותר מחפיר, שמגן עליו. אני לא מבין איך בן אדם מעז להגן על האפסים האלה, בני המוות האלה. עכשיו יבוא שופט ויגיד 'הוא קטין'. הם תמיד אומרים את הדברים האלה, הם תמיד עושים את זה בפיגועים, 'הוא קטין, יש לו בעיה שכלית'. אנחנו לא קונים יותר את השיט הזה. לקחו לנו את הנשמה, פגעו לנו בדבר הכי יקר שיש ואין לי שום מענה".
- חשבתם לעזוב את הנגב? "לא, אנחנו לא כאלה. אנחנו אנשים של אדמה. אנחנו משפחה חזקה, אוהבת, יש לנו תמיכה מאוד טובה מכל המדינה. אנשים עוזרים וזה מחמם מאוד את הלב. על הדבר האישי שעברנו אנחנו נתגבר, אני לא מתגבר נפשית על הרעיון הזה שהמדינה שלנו מופקרת. מגייסים עכשיו פלוגות מג"ב שישמרו על החיילים שכולם חמושים, להגן עליהם מילד בן 17 רעול פנים שבא לגנוב מבסיס 100 אלף כדורים".
האב הוסיף: "האנשים האלה הם פלנגות לכל דבר, זה כמו חמאס וכמו חיזבאללה. צריך לטפל בהם וזה לא קשור לערבים או בדואים, זה קשור לפשיעה. כל מי שפושע במדינה הזאת צריך לדעת שירעדו לו הביצים כשהוא נכנס למקום מסוים, ושאם הם חוטפים כדור - הם יצטרכו להסביר למה היו שם, לא אני".
- אתה חושש שהבת שלך היא לא האחרונה? "ברור. אם לא יהיה פה שינוי מהותי שכולל את מה שאמרתי פלוס התנהלות של יחידות מיוחדות, שום דבר לא ישתנה פה. אני מדבר איתך עכשיו שבועיים אחרי האירוע אצלנו. מגיע עבריין בכיר של מבריחים ליישוב שלי ואומר לנו בפנים בלי להתבייש 'תחשבו טוב-טוב למה זה קרה לכם'. אתה מבין איפה אני חי? המדינה לא שולטת, רק מפריעה כי אם הייתה נותנת לי חופש - כבר הייתי מחסל גם אותו".