נער בן 17 מאבו גוש, בן למשפחה עשירה ומוכרת ביישוב, נפל קורבן לניסיון שוד וחטיפה. לפי החשד, בת 17 ששימשה כנערת פיתוי יצרה איתו קשר ברשתות החברתיות, הביאה אותו למקום מפגש בבת ים - ושם הוא וקרוב משפחתו הותקפו באלימות, הוכנסו למכונית והוסעו לחוף. קרוב המשפחה אף נדקר.
מאז המקרה, שאירע בחודש האחרון, מתנהלת חקירה משטרתית מאומצת במרחב איילון ובמהלכה אותר אחד המעורבים - אחמד חנון, בן 20 מיפו. מחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מהחקירה עלה כי מכרים של משפחת הנער מאבו גוש, ששמעו שהוא נוהג להסתובב עם שטרות כסף רבים על גופו, תכננו לשדוד אותו הרחק מביתו ומבני משפחתו. במשטרה טוענים כי המעורבים פנו לחנון, במטרה שיוציא לפועל את התוכנית.
זמן קצר לאחר מכן, הנערה שמתגוררת בחדרה יצרה קשר עם הקורבן. היא החלה להתכתב איתו באינסטגרם, ולאחר שנוצר ביניהם אמון קבעה להיפגש איתו בנקודה כלשהי בבת ים.
הנער, שהיה באותה עת עם קרוב משפחה, החליט להביא אותו למפגש. כשהשניים הגיעו למקום הם נתקלו בשני רעולי פנים שהמתינו להם שם. הם הכניסו אותם לרכבם באלימות ואיומים, הובילו אותם לחוף טאיו בעיר, ושם דרשו מהנער לתת להם את הכסף שברשותו. הנער ובן משפחתו הצליחו להימלט, אבל לא לפני שקרוב המשפחה נדקר בידי אחד השודדים. בהמשך גם התוקפים נמלטו ועוברי אורח שהבחינו בהם הזעיקו את המשטרה.
במחלק פשעים של מרחב איילון במשטרה הצליחו להגיע לחשודים, בהם מתכנני השוד ומבצעיו בפועל, בגירים וקטינים, שנחקרו ומסרו את גרסותיהם. חלקם נעצרו על ידי בית המשפט.
הנערה טענה בחקירתה כי לא ידעה שהיא משמשת בתור "נערת פיתוי" - אלא רק עשתה מה שביקשו ממנה. כאמור, מחר יוגש כתב האישום נגד חנון, שלפי החשד היה זה שהוציא את התוכנית לפועל ותקף את השניים בחוף הים. חקירת יתר המעורבים נמצאת בעיצומה.