תושב חדרה בן 18 נרצח אמש (שבת) ביריות. אחיו ואדם נוסף נפצעו קל. הם הגיעו באופן עצמאי לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נקבע מותו של הנער. המשטרה חוקרת את נסיבות הרצח - השני בפחות מיממה.
בתוך כך, ביישוב עלי אבלים על יאשיהו בלום בן ה-22 שנרצח בחוף ראשון לציון. הוא הותיר זוג הורים ושלושה אחים, בהם אחיו התאום. מוקדם יותר שתי חשודות שחזרו את הרצח בפני חוקרי המשטרה.
4 צפייה בגלריה
יאשיהו בלום
יאשיהו בלום
יאשיהו בלום שנרצח בראשון לציון

הנער מחדרה הגיע לבית החולים הלל יפה פצוע באורח אנוש. הוא עבר החייאה ממושכת ולבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. אחיו ואדם נוסף, בני 22-20, טופלו בבית החולים ומצבם מוגדר קל. חוקרים הגיעו לבית החולים כדי לתשאל את הפצועים ולפי שעה לא ברור היכן נורו ומה הרקע.
הידיעה על רצח יאשיהו בלום התקבלה ביישוב עלי בהלם. בהודעה שפרסם היישוב נאמר כי "יאשיהו בלום ז"ל בן 22 בן שלמה ומרים, אח של מאיר, נטע ויוסף התאום. נולד וגדל בעלי, סיים שירות צבאי בהנדסה קרבית כמ"כ והשתחרר לפני שנה, עבד תקופה בחו"ל ולאחרונה חזר לארץ".
עוד מסרו בעלי, כי "בימים האחרונים יאשיהו עמד להירשם ללימודי הנדסת בנייה באוניברסיטת אריאל ואף עמד לפתוח עסק של שיפוצים עם חבר. היה בחור בעל לב טוב, אהוב מאוד על כולם, חבר נאמן ומסור, אהב לעזור לכולם. היו לו כל כך הרבה תוכניות וחלומות שרצה להגשים".
4 צפייה בגלריה
השחזור
השחזור
שחזור הרצח בחוף ראשון לציון
(צילום: נדב אבס)
4 צפייה בגלריה
השחזור
השחזור
זירת הרצח בראשון לציון
(צילום: נדב אבס)
4 צפייה בגלריה
חשד לרצח בראשון לציון
חשד לרצח בראשון לציון
כוחות המשטרה בזירת הרצח
(צילום: אלי סניור)
אחד מחבריו, איתי בנימין, אמר ל-ynet: "הלב שלי שבור. היה לו לב טהור, תמיד חיפש לעזור לאחרים. הוא עבד איתי. טיילנו ביחד בארצות הברית והיינו בעשרות מדינות. אני לא מאמין שהוא איננו".
חלק מחבריו כתבו בעמוד הפייסבוק שלו: "הלב שלי נשבר, אח יקר שלי. אתה יודע כמה כבוד ואהבה יש לי אליך. היית חבר כמו אח. לא יכול להפסיק לחשוב עליך. מתגעגע כבר להכול. אני לא מאמין שנשמה כזאת טהורה מישהו יכל לקחת. תמיד אזכור אותך".
חברה אחרת כתבה: "נשרף הלב! נשמה כל כך טובה שהלכה בגלל בהמת אדם שהחליט להיות אלוהים לכמה רגעים ורצח בלי רחמים. היית כולך נשמה אחת גדולה שזכורה לכולם רק בדברים הטובים שעשית".
עד כה, המשטרה עצרה חמישה צעירים ושלוש צעירות בעקבות הרצח בראשון לציון. כאמור, שתיים מהחשודות - בנות 17 ו-20 - שחזרו את האירוע בפני חוקרי המשטרה. החשודים, בני 22-17 מנס ציונה, רמלה ולוד, נלקחו לחקירה במשרדי הימ"ר ברמלה. החוקרים ניסו בחקירה לקבל תמונה ברורה יותר של האירוע, ולהבין גם מי מהצעירים דקר את יאשיהו במהלך הקטטה.