1 צפייה בגלריה
ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה
ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה
ביתו הפרטי של נתניהו בקיסריה
(שאול גולן, "ידיעות אחרונות")

היחידה לחקירות הונאה במשטרה פתחה לאחרונה בהליך של בדיקה לנוכח אפשרות לשימוש לא חוקי בתקציב של משרד ראש הממשלה מצד פקידים לשם התקנת ג'קוזי במעונו הפרטי של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בקיסריה.
הליך הבדיקה, שהוא הליך מקדמי לפני ההחלטה אם לפתוח בחקירה פלילית, החל בעקבות פנייה של היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה, שלומית פרגו ברנע. לפי דיווח מהערב (חמישי) של גיא פלג בחדשות קשת פרגו ברנע פנתה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה שיורה על בירור הנושא, ואמרה כי שימוש בכספי התקציב של המשרד לצרכים פרטיים של משפחת נתניהו אינו תקין, וכי יש לפתוח בחקירה כדי לברר אם הפקידים קיבלו הוראה ממשפחת נתניהו או פעלו על דעת עצמם. לפי הדיווח, בשלב זה החשד לא מגיע לבני המשפחה.
מטעם משפחת נתניהו נמסר בתגובה לדיווח כי "מאז שהזוג נתניהו קנה את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי, ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה במה שלא הותקן. זהו שקר מוחלט. האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה? הינכם נדרשים לפרסם תיקון מיידי, אחרת תוגש תביעת דיבה".