שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ הודיע הערב (יום ד') למזכיר הממשלה צחי ברוורמן על סיום הנבצרות מתפקידו - ועל החזרת סמכויות שר הביטחון אליו מהשר מיכאל ביטון.
גנץ נותח הבוקר בגבו בבית החולים שיבא בתל השומר, ובשעות הצהריים נמסר מבית החולים כי הניתוח, שבוצע בהרדמה מלאה, עבר בהצלחה. שר הביטחון צפוי להתאושש במחלקה האורתופדית.
הוא עבר את הניתוח בעקבות פגיעה שנגררה משירותו הצבאי של הרמטכ"ל לשעבר, אשר החמירה בחודשים האחרונים. לקראת הניתוח גנץ עבר סדרת בדיקות.
2 צפייה בגלריה
בני גנץ בית חולים שיבא ניתוח בגב פריצת דיסק
בני גנץ בית חולים שיבא ניתוח בגב פריצת דיסק
גנץ מתפלל לפני הניתוח
ד"ר משה לוינקוף, מנהל המערך האורתופדי בשיבא, אמר בצהריים כי "שר הביטחון בני גנץ הגיע להערכה של מצבו בעקבות פגיעת גב המוכרת לנו משירותו הצבאי. הוא נמצא במעקב לאורך השנים. עקב ההחמרה בפגיעת הגב ממנה הוא סובל מאז השירות הצבאי הוחלט על הניתוח".

מנהל יחידת עמוד שדרה בבית החולים, ד"ר אלון פרידלנדר, הוסיף כי "הניתוח בוצע הבוקר בחוליות הגב. הניתוח עבר כמתוכנן ללא אירועים חריגים ואנחנו מקווים ומאמינים שבני גנץ יחזור לתפקוד מלא בלוח זמנים קצר. שר הביטחון נמצא כרגע בחדר ההתאוששות ובהמשך יעלה למחלקה".
אמש אישרה הממשלה במשאל טלפוני שבשעות הניתוח ימלא השר מיכאל ביטון את מקומו של גנץ במשרד הביטחון. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום בכנסת כי הוא שולח לו איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה, ואמר כי "בשם כולנו אני מאחל לבני החלמה מהירה ובריאות איתנה".