3 צפייה בגלריה
סוהא מנסור
סוהא מנסור
הנרצחת סוהא מנסור
רצח רביעי בטירה מתחילת השנה: סוהא מנסור, בת 38 תושבת העיר ואם לשלושה, נורתה למוות אחר הצהריים (שני) במכון היופי שפתחה ביישוב מגוריה שבמשולש. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותה במקום והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח. היא האישה הראשונה שנרצחה בחברה הערבית השנה, וגם הרביעית בארבעת הימים האחרונים. מתחילת השנה נרצחו בישראל 30 אזרחים ערבים.
הרוצח ירה לעבר מכון היופי לפחות חמישה כדורים - ונמלט. קודם לכן הוצת רכבה. קרובת משפחה של סוהא האשימה את המשטרה: "היא לא עושה כלום. עוד רצח לרשימת הנרצחים, ואין עצורים. למה רצחו אותה?".
מנסור הותירה אחריה שלושה ילדים - נערה בת 15, נערה בת 13 וילד בן 12 בעל צרכים מיוחדים.

3 צפייה בגלריה
זירת הירי בטירה
זירת הירי בטירה
זירת האירוע בטירה
תושבת נוספת האשימה גם היא את המשטרה, שפתחה לאחרונה תחנה בעיר. "מאז שנפתחה התחנה עלה אחוז הפשיעה. עם המשטרה המצב חמור יותר", אמרה. "אם שוטר היה נורה היינו רואים עצורים בתוך שעה".
חובש רפואת חירום במד"א, מוחמד מטר, שהגיע לזירת האירוע, סיפר: "הובילו אותנו אל אישה שהייתה מחוסרת הכרה עם פצעי ירי בגופה. ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מוקדם יותר היום נפצע צעיר בן 25 מירי בעיר קלנסווה הסמוכה. הוא פונה על-ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
ביום שישי האחרון נרצחו חאפז סנע אללה ואחמד סנע אללה, בני 26 ו-23, שנורו בשיפודייה ביישוב דיר אל-אסד שליד כרמיאל. השניים פונו במצב אנוש לבית חולים, שם נקבע מותם כעבור דקות ספורות. מהירי נפצעו גם שני ילדים – בני 10 ו-13. בתיעוד מהמקום נראים שני חמושים רעולי פנים מתקרבים לשיפודייה ופותחים באש.
שעות לפני כן נרצח ביריות עז א-דין עמאריה בכניסה לביתו ביישוב אבטין שבעמק זבולון. שני אחיו נורו גם הם ונפצעו באורח בינוני וקל. בשני המקרים לא נעצרו חשודים במעורבות בירי.