ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי נפצע הערב (שבת) באורח קל ממכת שוטר במהלך ההפגנה הסוערת בכיכר הבימה בעיר. הוא נשרט בידו ודימם. לאחר פציעתו אמר כי המפגינים הם ‏"לא אנרכיסטים ולא מפיצי מחלות. פשוט ישראלים פטריוטים שלא יכולים יותר". לפני ההפגנה צייץ חולדאי: "‏לכל המפגינים בכל רחבי הארץ - לבי איתכם. חיזקו ואימצו!". הוא סייר במהלך הערב בין המוקדים השונים.
2 צפייה בגלריה
רון חולדאי
רון חולדאי
רון חולדאי נפצע קל בהפגנה בתל אביב
( צילום: תומר אפלבאום/"הארץ")
בסוף השבוע הביע חולדאי תמיכה בשר התיירות (סגנו ויריבו לשעבר) אסף זמיר מכחול לבן שפרש מהממשלה.

יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ מיקי חיימוביץ' הגיעה להפגנה בתל אביב לאחר פניות מצד מפגינים על אלימות משטרתית: "הגעתי לשטח על מנת לראות את הדברים, ואני מודאגת מאוד. ניסיתי לדבר עם מפקדי האירוע בשטח על מנת למנוע אלימות, אבל לצערי ללא הצלחה. המשטרה השתמשה הערב בכוח לא סביר, ונראה שכמעט כל פעולה שנעשתה, הלהיטה את הרוחות. בתחילת האירוע הדברים עוד נראו בשליטה, אך לאחר שהמשטרה הכניסה פרשים אל תוך ההפגנה, עוד ועוד מפגינים התחילו לזרום ממוקדי הפגנה מרוחקים, אל כיכר הבימה, ושם הכול יצא משליטה. אני מקווה שממלא מקום המפכ"ל אכן יגיע לדיון שזימנתי בוועדת הפנים".
2 צפייה בגלריה
מיקי חיימוביץ בהפגנה בתל אביב
מיקי חיימוביץ בהפגנה בתל אביב
ח"כ מיקי חיימוביץ ניסתה להידבר עם מפקדי המשטרה במקום
(צילום: מוטי קמחי )
סגנית ראש העיר תל אביב-יפו ציפי ברנד שנכחה כל הערב בכיכר רבין וניסתה להידבר עם השוטרים פנתה הערב בדרישה למ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן לפתוח בוועדת חקירה על מה שהגדירה "האלימות המשטרתית במסגרת ההפגנות הערב בתל אביב".
היא אמרה כי "לכל אורך הערב שוטרים לא הפסיקו להטריד מאות אזרחים אכפתיים שבאו להגן על ערכים דמוקרטיים. השוטרים פעלו באלימות, הלהיטו את הרוחות ובמקום לנסות ולסייע באקט דמוקרטי פעלו כדי להפריע לו".