אישה נרצחה בצפון: בת 37 נרצחה בדקירות היום (ב') בעראבה שבגליל, לאחר שבעלה החשוד במעשה התנגש במכוניתה עם רכבו בכניסה לעיר. במשטרה מחפשים אחריו. לפני שרצח אותה לעיני עוברים ושבים, התווכחו השניים אצל מי יהיו הילדים, לנוכח הליכי הגירושים ביניהם. ואז שלף החשוד סכין ודקר אותה. עוברי אורח תועדו (בסרטון בפתח הכתבה) כשניסו להרחיקו ממנה. כעבור זמן קצר נמלט מהמקום במכוניתו.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה והרצח בעראבה
זירת התאונה והרצח בעראבה
זירת התאונה והרצח בעראבה
אחרי מה שנראה תחילה כתאונה, צוות מד"א פינה את האישה לבית החולים פוריה בטבריה תוך פעולות החייאה, אך בהמשך נקבע מותה.
המשטרה פתחה בסריקות נרחבות בסיוע מסוק במטרה לאתר את החשוד בדקירה. תוך זמן קצר התברר שהשוטרים מחפשים את בעלה בנפרד של הנרצחת.
חובש רפואת חירום במד"א, ענאן בדארנה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת ברחוב כשהיא מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות. העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".
מבית החולים נמסר כי האישה הגיעה ללא רוח חיים, רופאי המלר"ד נאלצו לקבוע את מותה. "היא הגיעה עם פצעי דקירה רבים באזור הגב והחזה".
ח״כ עאידה תומא-סלימאן (חד"ש) הגיבה על הרצח: "מה שהתחיל כתאונת דרכים התגלה כרצח מכוון של אישה על ידי בן זוגה לשעבר. ממה שלמדתי, זה נראה כמו מקרה של אישה שסבלה מאלימות והיתה מוכרת לרשויות. אם הרוצח אכן שוחרר מהכלא עולים שוב הכשלים: אין שיקום מספיק, אין מעקב אחר גברים אלימים, ועדיין אין איזוק אלקטרוני - ורצח הנשים ממשיך".
תושבים מעראבה התקבצו במקום המקרה וקראו קריאות בדרישה לעצור את הרוצח ולהטיל עליו עונש קשה. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 92 בני אדם, בהם 16 נשים.