4 צפייה בגלריה
ליאור מבורך
ליאור מבורך
ליאור מבורך ז"ל
(באדיבות המשפחה )
נפטר מקורונה, חודשיים לאחר הולדת בתו: ליאור מבורך (33), סוכן נדל"ן מלוד, נפטר היום בצהריים (יום ד') מנגיף הקורונה. מכריו סיפרו הערב ל-ynet כי מחלתו הפתיעה אותם וכי מהירות ההידרדרות במצבו הותירה אותם בהלם.
מבורך התגורר בשנים האחרונות בלוד עם אשתו ושתי בנותיו, שאחת מהן נולדה רק לפני חודשיים. הוא עסק בנדל"ן באזור השפלה, כאשר ההתמחות שלו הייתה בעיקר במגזר החרדי.
4 צפייה בגלריה
ליאור מבורך
ליאור מבורך
ליאור עם אשתו
(באדיבות המשפחה )
4 צפייה בגלריה
ליאור מבורך
ליאור מבורך
ליאור מבורך ז"ל והבת הקטנה
(באדיבות המשפחה )
4 צפייה בגלריה
ליאור מבורך
ליאור מבורך
(באדיבות המשפחה )
בני המשפחה עדיין לא יודעים כיצד נדבק בקורונה, אך הם מספרים כי בשבוע האחרון חלה הידרדרות מהירה במצבו והוא פיתח קשיי נשימה שהובילו לאשפוזו. הוא הורדם והונשם במחלקת הקורונה בבית החולים אסף הרופא.
אלמוג מלול, בת דודתו, ספדה לו הערב ואמרה ש"הוא היה בן אדם זהב. הוא עבר חיים לא קלים, הקים עסק כמתווך בעיר ונהג לתרום רבות".
"הוא היה אדם בריא, לא היה מעשן וללא מחלות רקע", סיפרה מלול. "כשהוא נדבק הוא היה מצונן ונשאר בבית. לצערנו הוא לא הספיק להתחסן. אשתו ראתה שהוא מצונן והציעה שילכו לבצע בדיקות קורונה. היא ושתי הבנות גילו שהן חולות, ואז הוא הבין. ביום שלישי שעבר הוא לא יכול היה לנשום והזמינו לו אמבולנס לאסף הרופא".


מלול סיפרה כי אתמול החליטו להרדים אותו בשביל להמשיך בטיפול. "הוא כתב לאשתו שקשה לו לנשום, שהוא מרגיש מחנק. אני חושבת שבגלל שהוא צעיר בלי מחלות רקע לא חשבו שהוא ימות. אבל הוא כתב לה שהוא מרגיש שזה מה שיקרה".
בהודעות בינו לבין אשתו, דקות שלפני שהורדם והונשם, סיפר לה ליאור כי נשימותיו כבדות ושהוא כבר לא מסוגל לנשום. הוא ביקש את עזרתה וכתב לה "אני לא יכול כבר לכתוב או לשמוע" כששלחה לו הודעה קולית. הוא כתב לה: "תצילי אותי".
ראש עיריית לוד יאיר רביבו שהכיר את מבורך באופן אישי ספד לו היום בדף הפייסבוק שלו: "הלב דואב! ליאור מבורך, בחור צעיר ומוכשר בן 30, שכל העתיד לפניו, נכנע הלילה לנגיף הקורונה האכזרי. תנחומים לליאת רעייתו הגיבורה ולשתי הבנות הקטנות שהשאיר יתומות. תנחומים לקהילת המחיר למשתכן בגני איילון שאיבדה קסם של אדם".
רביבו האיץ באנשים בעירו להתחסן: "אנא מכם, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן. המוטציה החדשה מכוונת לצעירים ותוקפת ישר לתוך הריאות. בבקשה, בבקשה, בבקשה לכו להתחסן ועזבו אתכם מחששות וקונספירציות. החיים יקרים יותר. יהי זכרו ברוך".