חשד לרצח ברחוב מרכזי בנהריה: חאלד חוסרי, תושב עכו בשנות ה-30 לחייו, נדקר היום (ג') בצהריים ברחוב ויצמן בנהריה. הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה, ושם נקבע מותו.
ממד"א נמסר כי עם הגעת הצוות לזירה הוגדר מצבו בינוני. במהלך הטיפול והנסיעה לבית החולים הפצוע איבד דם רב ומצבו הידרדר, עד שנזקק להחייאה.
4 צפייה בגלריה
זירה
זירה
זירת הרצח
(צילום: גיל נחושתן )
4 צפייה בגלריה
זירה
זירה
זירה
(צילום: גיל נחושתן )
4 צפייה בגלריה
ח'אלד חוסרי
ח'אלד חוסרי
הנרצח, חאלד חוסרי
מנהל מערך הטראומה במרכז הרפואי לגליל, ד"ר מיקי וייס, אמר כי "הפצוע הובא עם פצעי דקירה בסמוך לבית החזה ובית השחי, ועם הגעתו חלה הידרדרות במצבו והוא היה ללא דופק ומדדי לחץ דם נמוכים במיוחד. הפצוע הוכנס לחדר ההלם תוך כדי החייאה וכעבור כ-40 דקות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו".
המשטרה פתחה בסריקות אחרי חשודים לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי מז"פ. בנוסף בודקים במשטרה אם לרצח היום יש קשר לרצח לפני שנה, אז נורה למוות בשוגג באותו רחוב הנער אבי ציצואשווילי, בן 17 מנהריה.
4 צפייה בגלריה
אבי ציצואשווילי
אבי ציצואשווילי
נבדק אם קיים קשר בין המקרים. אבי ציצואשווילי
במרץ אשתקד הוגש כתב אישום נגד הילל מוחמד חלו מעכו, בגין רצח בנסיבות מחמירות של הנער. מהאישום עלה כי הירי כוון לתושב עכו, מוחמד רובעי, שחלף ברחוב בסמוך למנוח בעת הירי - ורק נפצע.
בכתב האישום תואר כי הנאשם נמלט עם חברים מנהריה כאשר הם נוסעים בפראות בכביש 4, חוצים צמתים באור אדום ואף גורמים לתאונה שבה נפגע נהג. באזור ג'דיידה-מכר נמלט הנאשם מהרכב עם האקדח, אותו השליך בהמשך. הוא נעצר עם עוד כמה מחבריו כעשרה ימים לאחר הרצח, בדירת מסתור בעתלית.