רונה הילו, תושבת פתח תקווה בת 52, נראתה לאחרונה ביום שני שעבר. אחרי שערכה קניות במרכול מקומי, היא שבה לביתה. לדברי בני משפחתה, לאחר מכן נזכרה הילו במוצר נוסף שרצתה לרכוש, חזרה למרכול - ומאז נעלמו עקבותיה. "זאת פעם ראשונה ואני מקווה גם פעם אחרונה שהיא נעלמת", אמרה הבוקר (יום ג') הבת עינב בריאיון לאולפן ynet.
בעקבות הדיווח למשטרה על ההיעדרות של הילו, אוכן הטלפון הנייד שלה ביום שלישי שעבר בראש העין ובחוף הים בראשון לציון. צוותי החיפוש הגיעו לאותם מקומות, אך לא איתרו כל סימן שקשור לנעדרת.
2 צפייה בגלריה
רונה הילו
רונה הילו
רונה הילו. מי ראה?
"לא צפינו את זה, זה היה נורא מפתיע", אמרה הבת. "עד יום למחרת חשבנו שהיא תשוב וזו כנראה סתם טעות, אבל כבר שבוע חלף ואנחנו באמת דואגים ומקווים למצוא אותה".
הבת אמרה עוד: "אנחנו ממשיכים בכל הכוח לחפש אותה, יש לנו מתנדבים מדהימים שמושיטים יד. אנחנו מאמינים שבעזרת המשטרה זה יצליח".
2 צפייה בגלריה
עינב הילו
עינב הילו
"אנחנו מאמינים שזה יצליח". עינב הילו
(צילום: אלכס בורטמן)
על המקומות שבהם אוכן הטלפון של אמה, אמרה עינב: "בראש העין יש לאימא שלי אחות. דיברנו איתה ואין שום סימנים שהעניין קשור אליה. בנוגע לחוף הים, זה נורא מבלבל. לא ברור לנו מה יש לחפש שם.
"זה קרה באורח פלא. יש לה דיכאון קל אבל זה ממש לא קשור לזה. שבוע לפני כן יצאנו וטיילנו, לכן לא ברור מאיפה זה הגיע. אני רוצה להודות לכולם על הושטת היד. עם ישראל עוטף ומחבק. תודה ליחידת הכלבנים שעובדת בהתנדבות מלאה ועושה מאמצים לחזרתה".
תיאורה של הנעדרת: גובהה 1.50 מטר, שיערה חום, עיניה חומות והיא נשאה תיק צד בצבע חום. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש להתקשר למוקד 100, או למשטרת פתח תקווה 03-93934444.