הגברת הראשונה של ארה"ב, מלניה טראמפ, הציגה היום את קישוטי חג המולד בבית הלבן. טראמפ ציינה שהעיצוב השנה במשכן הנשיאותי הוא בסימן "אמריקה היפה", ונועד להציג את ארה"ב במלוא תפארתה.
"בארבע השנים האחרונות היה לי את הכבוד לנסוע לכמה מהאתרים היפים ביותר באומה שלנו, ולפגוש כמה מהאזרחים האמריקנים הרחומים והפטריוטים ביותר", מסרה הגברת הראשונה. "מחוף לחוף, הקשר שמחבר בין כל האמריקנים הוא ההערכה למסורות שלנו, לערכים ולהיסטוריה – שהם משמשים השראה לקישוטים השנה". מהבית הלבן נמסר שבספרייה המקושטת במשכן יש מחוה לציון 100 שנה לתיקון ה-19 לחוקה, שהעניק לנשים זכות הצבעה, ובחדר האדום במשכן יש הקדשה לצוותי החירום ולצוותים הרפואיים בארה"ב.

11 צפייה בגלריה
(מתוך טוויטר)
11 צפייה בגלריה
(מתוך טוויטר)
11 צפייה בגלריה
(מתוך טוויטר)
11 צפייה בגלריה
(מתוך טוויטר)
11 צפייה בגלריה
(צילום: gettyimages)
יותר מ-125 מתנדבים מרחבי ארה"ב סייעו לקשט את הבית הלבן אחרי חג ההודיה. לקראת חג המולד קושט המשכן ב-62 עצי אשוח, 106 זרי פרחים חגיגיים, שרשראות ואלפי נורות. היום הזמין הבית הלבן את התקשורת לסיור במשכן המקושט, לפני אירוע שייערך למתנדבים. "עץ חג המולד הרשמי" שהוצב בחדר הכחול בבית הלבן הגיע מהעיירה שפרדסטאון במערב וירג'יניה, ועליו נתלו קישוטים שהכינו תלמידי בית ספר. כמדי שנה נאפתה עוגת זנגביל בצורת הבית הלבן, שהשנה שוקלת יותר מ-181 קילוגרם.
זה חג המולד האחרון של משפחת טראמפ בבית הלבן, למרות שהנשיא היוצא מסרב להודות בהפסד לג'ו ביידן. הנשיא הנכנס יושבע לתפקיד ב-20 בינואר.