המשטרה חילקה בסוף השבוע דו"חות למפרי הסגר במסיבות, בפאבים ובחוף הים. בפשיטה משטרתית אמש (יום ו') על בית בשכונת מלחה בירושלים אותרה מסיבה בהשתתפות עשרות אנשים. מארגנת המסיבה חשודה כחולת קורונה וזומנה לחקירה. לפי המשטרה, חלק מהחוגגים היו תחת השפעת אלכוהול והתעמתו עם השוטרים.
3 צפייה בגלריה
תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים
תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים
מסיבה רבת משתתפים אותרה בירושלים. תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים
(צילום: דוברות המשטרה )
בסריקות בבית אותרו משתתפים רבים שניסו להסתתר מהשוטרים מתחת לשולחנות, מאחורי וילון, במרתף ובחדרים נעולים. כמה מהחוגגים נתפסו כאשר ניסו לברוח באמצעות סולם ולטפס על חומת החצר. במקום אותרו מכלי "גז קצפת" רבים לאחר שימוש, גז מסוכן כאשר משתמשים בו שלא לייעודו המקורי.
השוטרים חילקו דו"חות למשתתפים ועצרו צעיר בן 22 שהתעמת איתם בגין תקיפתם. לפי השוטרים, מארגנת המסיבה, בת 29, רשומה כחולת קורונה ומחויבת בידוד. הצעירה טענה שיש לה אישור ממשרד הבריאות שאינה חולה אך הוא לא נמצא ברשותה. היא נשלחה לבידוד וזומנה לחקירה אחריו. עורך דינה של המארחת, יהודה שושן, הכחיש שהצעירה מוגדרת כחולת קורונה וטען כי קופת החולים הפיקה עבורה מכתב החלמה. שושן מסר כי "התלהמות המשטרה בהתנהלות מול מרשתי והפרסום השגוי בדבר היותה חולה בקורונה, מצביע יותר מכל על הסחרור בו נמצאת המדינה בכלל והמשטרה בפרט. מצופה שתובע התנצלות פומבית בפני מרשתי, בכל אמצעי התקשורת".

בסוף השבוע נתפסו עשרות חוגגים במסיבה רועשת גם בדירה בהרצליה. לפי השוטרים, חלק מהמבלים ניסו להסתתר בארונות. החוגגים לא עטו מסכות ובדירה נמצאו בקבוקי אלכוהול רבים.
במשטרה אמרו שהמסיבה התקיימה "תוך הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות". השוטרים פיזרו את המסיבה, לא לפני שקנסו את בעלי הדירה ב-5,000 על קיום המסיבה וב-1,000 שקלים נוספים בגין סירוב לפיזור ההתקהלות. לשאר המבלים במקום חולקו דו"חות על סך 500 שקל כל אחד.
3 צפייה בגלריה
תיעוד מפעילות המשטרה בחיפה
תיעוד מפעילות המשטרה בחיפה
קנסות חולקו למבלים ולבעלי שני פאבים בחיפה. תיעוד מפעילות המשטרה
(צילום: דוברות המשטרה )
3 צפייה בגלריה
תיעוד מפעילות המשטרה בחיפה
תיעוד מפעילות המשטרה בחיפה
תיעוד מפעילות המשטרה בחיפה
(צילום: דוברות המשטרה )
שוטרים חילקו קנוס על הפרת הסגר גם לאזרחים ששהו בחוף הכוכבים בעיר. לפי המשטרה, חלקם ישבו ברכב מול החוף, ללא מסכות וכאשר הם רחוקים מביתם שלא למטרה חיונית. השוטרים קנסו את מפרי ההנחיות ב-500 שקל ושלחו אותם בחזרה לבתיהם.
בחיפה הגיעו שוטרים לשני פאבים בעקבות דיווח משוטרת שעבדה במחסום סמוך למקום בדבר התקהלות של אנשים רבים. השוטרים הבחינו בשני פאבים סמוכים אחד לשני כאשר בשניהם עשרות מבלים ללא מסכות, עם אלכוהול ומוזיקה.
השוטרים פיזרו את המבלים ורשמו להם קנסות על סך 500 שקל. בנוסף, השוטרים קנסו את בעלי שני הפאבים כל אחד ב-5,000 שקל וזימנו אותם לשימוע מחר בבוקר בתחנת משטרה.