דונלד טראמפ ג'וניור, בנו הבכור של נשיא ארה"ב, נדבק בנגיף הקורונה. טראמפ ג'וניור בן ה-42 אובחן השבוע כנשא של הנגיף, נמצא בבידוד ולא פיתח תסמינים. אביו מסר שמצבו טוב מאוד והודה לדורשים בשלומו.
טראמפ ג'וניור הוא הרביעי במשפחת טראמפ שנדבק בקורונה. הנשיא היוצא, הגברת הראשונה מלניה ובנם בארון נדבקו בנגיף – ודונלד טראמפ אף אושפז בבית החולים בעיצומה של מערכת הבחירות. גם חברתו של טראמפ ג'וניור, קימברלי גילפויל, נדבקה בקורונה בחודש יולי והחלימה.
2 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ עם בנו הבכור דונלד טראמפ ג'וניור
דונלד טראמפ עם בנו הבכור דונלד טראמפ ג'וניור
טראמפ ג'וניור ואביו בעצרת בחירות
(צילום: AP)
בשבועות שקדמו לבחירות אובחנו עשרות עובדים ומקורבים לנשיא כנשאים של הנגיף. רובם השתתפו באירועים מרובי משתתפים ולא הקפידו לעטות מסכות. בין הנדבקים: ראש הסגל של הבית הלבן מרק מדוז, הדוברת קיילי מקנאני ומושל ניו ג'רזי לשעבר כריס כריסטי. אתמול דווח שגם אנדרו ג'וליאני נדבק בנגיף. אנדרו הוא בנו של רודי ג'וליאני - ראש העיר ניו יורק לשעבר ועורך הדין של טראמפ.
"נראה שנדבקתי ב'רונה'", אמר טראמפ ג'וניור בסרטון שהעלה לאינסטגרם, והבהיר שהוא מרגיש בריא לחלוטין. הוא ביקש מהגולשים המלצות לספרים וסדרות בנטפליקס שיעבירו לו את הזמן, והוסיף שהוא מתכוון לנקות את אוסף כלי הנשק שלו כשיהיה בבידוד. "יש כל כך הרבה אקדחים שאני יכול לנקות לפני שאני אשתעמם", אמר.
2 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ עם מלניה ו דונלד טראמפ ג'וניור
דונלד טראמפ עם מלניה ו דונלד טראמפ ג'וניור
עם מלניה טראמפ בבית הלבן
(צילום: AP)

כמו אביו, גם טראמפ ג'וניור זלזל בחודשים האחרונים בחומרת המגפה. באוקטובר התראיין טראמפ ג'וניור ל"פוקס ניוז" ואמר שהמומחים שמבקרים את הטיפול של הממשל בקורונה הם "טמבלים", ושמספר קורבנות הקורונה באמריקה הוא "כמעט שום דבר". יותר מרבע מיליון אמריקנים מתו מקורונה וקרוב ל-12 מיליון נדבקו.
טראמפ ג'וניור אהוב מאוד על ה"בייס" של הנשיא במפלגה הרפובליקנית. מאז ההכרזה על ניצחון ג'ו ביידן בבחירות קרא בנו הבכור של הנשיא היוצא לפתוח ב"מלחמה" נגד "ההונאה" ו"גניבת הבחירות". טראמפ, נזכיר, לא מודה בהפסד ומנהל מאבק משפטי.