דניאל פבלוב, בן 20 מנתניה, מואשם שחבט באדם עם פטיש שניצלים וגרם לו לחבלות חמורות בעקבות ויכוח בכביש שהתנהל בין האיש שאותו תקף לבין חברתו. כתב האישום שהוגש אתמול (א') לבית המשפט המחוזי בלוד מייחס לתוקף עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות, איומים ונהיגה ללא רישיון.
1 צפייה בגלריה
פטיש שניצלים אילוס אילוסטרציה
פטיש שניצלים אילוס אילוסטרציה
נקמה אחרי ויכוח על הכביש, עם פטיש שניצלים
(צילום: שאטרסטוק)
התקרית התרחשה לפני יותר משבועיים, ב-30 בדצמבר. לפי האישום בשעה 18:00 באותו יום, ברחוב האר"י סמוך לספורטק בנתניה, אירעה תאונת דרכים שיצרה פקק תנועה. שם נוצר ויכוח בין נהג הרכב הפרטי שהמתין בפקק לבין חברתו של התוקף, שלפי האישום ניסתה לעקוף את הפקק בנסיעה בין הנתיבים השונים.
באישום נכתב כי האישה חלפה משמאל לרכב של הנהג שהותקף ובצמוד אליו. אז החלו חילופי דברים בין הנהגת לנהג. בהמשך היא פגעה ברכבו, לא ברור אם במכוון, ואף תיעדה אותו ואת רכבו בטלפון הנייד שלה.
בסופו של דבר נסעו שני הרכבים מן המקום, ונהג הרכב הפרטי עצר בצד הדרך ברחוב סמוך. זמן קצר לאחר מכן, בשעה 18:30, הגיע למקום רכב יונדאי שבו פבלוב ואדם נוסף. הם עצרו ליד הרכב הפרטי של המותקף, ולפי האישום הנאשם קרא לעברו: "אתה קיללת את חברה שלי? יא בן זונה". בשלב זה פבלוב, כך נטען, דחף את הנהג בעוד זה מנסה לצאת מרכבו ואיים: "אני אזיין אותך". כל העת תיעד חברו את המתרחש.
הנאשם שלף בהמשך פטיש שניצלים מפלדה, וחבט בפניו של הנהג, שניסה להדוף אותו עם רגליו. לפי האישום "רק במזל" הצליח המתלונן להתחמק ממכה שנייה של הפטיש לעבר פניו. עוברי אורח שראו את המתרחש החלו לצעוק והתוקף וחברו נמלטו מהמקום. הקורבן, נמסר, נפגע וסבל מחבלות רבות, בהן חבלה חמורה בארובת העין ושבר בלסת.
הפרקליטות ביקשה להשאיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים המשפטים נגדו. בבקשת המעצר כתבה עורכת הדין מירי ביטון הראל מפרקליטות מחוז מרכז: "מעשיו של המשיב אשר תקף באכזריות את המתלונן בפטיש שניצלים מיציקת פלדה שהצטייד בו מבעוד מועד מלמדים על תעוזתו הרבה, היעדר מורא מפני החוק והמסוכנות הנשקפת ממנו". בחקירתו שלל הנאשם את המיוחס לו, והפרקליטות טוענת לסתירות ושקרים בגרסאות לאירוע שמסר למשטרה.
עורך הדין ויקי שמואל, שמייצג את הנאשם, מסר בתגובה: "מרשי לא לקח אחריות על האירוע, כתב האישום בעניינו הוגש רק אתמול. החומרים עדיין לא התקבלו. לכשיגיעו ניתן מענה בבית המשפט. בלי שום קשר למתואר המיוחס למרשי אנו מאחלים למתלונן בתיק זה רפואה שלמה".