גבר מאזור המרכז מואשם בשורה של מעשי אונס באישה, עוד כשהייתה נערה בת 13, ולאורך שנים ארוכות. לפי כתב האישום שהוגש אתמול (יום רביעי) לבית משפט מחוזי באזור, מעשי האונס התרחשו לעיתים תוך הפעלת איומים וכוח. בשלב מסוים השניים נישאו ואף הביאו יחד ילד לעולם - והמעשים המשיכו. לבסוף הם התגרשו, אבל האיומים נגדה לא פסקו.
2 צפייה בגלריה
(צילום: שאטרסטוק)
כתב האישום מפרט כיצד נאלצה הנערה להיענות לתוקף תחת איומים מצדו כי יפרסם ברבים שהיא "זונה", ויפגע בהוריה. הוא איים כי יעשה "בלגן" בבית שהם גרו בו, ונהג להכות אותה - סטר, נשך ודחף. עוד נטען כי הוא הטריד את הוריה, שבר שמשות בכלי רכב, הצית את דלת ביתם ועוד.
עוד מצוין כי הגבר יצר עמה קשר ברשת. הם החלו להיפגש, כאמור בעודה קטינה, ובאחת הפעמים היא עלתה לביתו - שם הוא אנס אותה לראשונה. באותה שנה הוא כבר איים עליה שיספר שהיא "זונה", שאם היא תספר על המעשים למישהו הוא ישרוף לה את הבית, ואמר לה "נראה לך שאני אעזוב אותך?!". מעשי האונס המשיכו אפילו בבית הספר וגם באחד מימי ההולדת שלה.
גם כשהוא נעצר בשלב מסוים לפני שנים (לא ברור באלו נסיבות, ג.מ.) והיה תחת תנאים מגבילים, הוא נסע אליה ואיים עליה שאם היא לא תצא אליו הוא ירצח אותה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד אביחי חג'בי
עו"ד אביחי חג'בי
עו"ד אביחי חג'בי. "מתלוננת סדרתית"
באחד המקרים מתוארת חטיפה של הנערה מהמקום שבו היא למדה. לפי האישום, הוא לקח אותה למלונית ושם נעל אותה בחדר בזמן שהוא היה יוצא לאכול.
כאמור, בשלב כלשהו השניים נישאו ואף הביאו ילד לעולם. אולם גם אז לא נפסקה מסכת הפגיעות המיניות, ותוך זמן קצר החל הליך גירושים - מה שלא הפסיק את ההטרדות והאיומים. חלקם, נטען, הגיעו אליה באמצעות פרופילים מזויפים. "מתלוננת על אונס אחרי שנים יא חתיכת כלבה", "חחח בקרוב תקבלי הפתעה", "בקרוב אאנוס אותך שוב", ועוד. נטען גם שהוא הטריד עדה ש"העלילה עליו עלילות דם".
גם אז לא נפסקו הטרדות ואיומים חלקם נטען מפרופילים פיקטיביים – כך למשל איים עליה "את עוד תשלמי על הכול יאנסו וירצחו אותך".
סנגורו, עו"ד אביחי חג'בי, מסר בתגובה: "מדובר במתלוננת סדרתית שכבר הגישה בעבר עשרות תלונות שנסגרו. גם בתיק שהוגש לבית המשפט בעת האחרונה, מצא בית המשפט להבהיר כי אין מקום לסמוך על אמירותיה ובעקבות זאת משטרת ישראל חזרה בה מכתב האישום.
"המתלוננת ששמה לעצמה מטרה אחת והיא להפליל את מרשי בכל דרך", המשיך הסנגור, "זאת לאחר שמרשי העלה טענות נגדה בפני הקהילה שבה הם גרו. משעשה כן, מצאה המתלוננת להשתמש בנשק 'יום הדין' במדינת ישראל והוא תלונה בגין עבירות מין. חבל שהפרקליטות נותנת יד למתלוננת שכבר הודתה בעבר כי מסרה עדות שקר".