1 צפייה בגלריה
אילת
אילת
אילת
(צילום: shutterstock)
נערה בת 16 הגישה ביום שישי האחרון תלונה במשטרה תלונה ולפיה יומיים קודם לכן, בעת ששהתה באילת, נפלה קורבן לאונס קבוצתי על-ידי עשרות גברים במלון.
מחקירת המשטרה עלה כי הנערה נסעה לעיר הדרומית עם חברתה, שם פגשו במכרים של האחרונה. הם שתו אלכוהול ובשלב מסוים עלתה הנערה לשירותים באחד החדרים. שם, לטענתה, נאנסה.
בשל ריבוי החשודים, הוקם במשטרה צוות חקירה מיוחד בניסיון לאתרם. לפי שעה, נעצר חשוד בן 27 מצפון הארץ, בעקבות התכתבות שלו עם המתלוננת - שבה נאמר, בין היתר, כי קיימים סרטונים מאותו מקרה. עם זאת, החשוד טען כי מישהו אחר התכתב בשמו מהטלפון שלו.
החשוד הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון ומיוחסות לו עבירות של אונס, קשירת קשר לביצוע פשע ואי-מניעת פשע. פרקליטתו, עו"ד עופרה סיבוני, טענה בבית המשפט כי החשוד לא היה יכול למנוע זאת: "הגרסה של הלקוח שלי היא שבחלק מהזמן הוא היה בחדר ובחלק לא, ולא יכול למנוע בערך מ-30 אנשים לשכב איתה. הוא פחד מהם. היא זו שקראה להם". מנגד, אמר נציג המשטרה, ערן צמיר, כי "יש ראיות שהוא אנס".
בסיכום הדיון אמרה עו"ד סיבוני, כי מדובר ב"בחורה צעירה שקיימה יחסי מין עם מספר רב של גברים-נערים במלון. לחלק מהם, לפי גרסת החשוד, היא אף קראה". לדברי עורכת הדין, "חברה שלה הייתה עמה ואיש לא ראה בכך בעיה. אף אחד לא צעק 'הצילו'".
עו"ד סיבוני הוסיפה כי יום למחרת האירוע, המתלוננת נשארה בעיר "והכול היה בסדר". לדבריה, "הבעיה התעוררה רק כשמישהו שוחח עמה בהודעות ואמר לה שיש צילומים מהמקרה". עוד טענה כי מרשהּ נעצר כ"בן ערובה" כשהמטרה, לדבריה, היא לאתר את החשודים האחרים.
השופט אבישי זבולון כתב בהחלטתו כי "עיון בחומר החקירה מעלה חשד סביר" וכי לנוכח מהות החשדות מתעוררת גם מסוכנות מצידו - והורה על הארכת מעצרו בחמישה ימים.