תושב הכפר הבדואי בית זרזיר שבעמק יזרעאל, בן 29 - שנהג למרות שרישיונו נפסל - נעצר בשבוע שעבר לאחר שנמלט משוטרים וניגח ברכבו ניידת. אם לא די בכך, בעת שהותו במעצר בכלא צלמון, דקר החשוד עציר אחר. מחר (רביעי) יוגש נגדו כתב אישום בתיק זה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד
תיעוד
מתוך התיעוד
(צילום: דוברות המשטרה )
2 צפייה בגלריה
תיעוד
תיעוד
החשוד נמלט
(צילום: דוברות המשטרה )
התקרית התרחשה בעת ששוטרים מתחנת מגדל העמק עקבו אחרי החשוד בכפרו, לאחר שהבחינו כי נכנס ונהג למרות שהוא מצוי בפסילת רישיון, כפי שצוין. בעת שהשוטרים ניסו לחסום את דרכו בכיכר שביישוב - הגיח לעברם החשוד ברכב, התנגש בניידת ופתח במנוסה. שוטר שעמד סמוך לרכב המשטרתי כמעט ונדרס, ובתיעוד מהניידת הוא נראה חומק בעור שיניו.
השוטרים הורו לנהג לעצור, אך זה הגביר את מהירות נסיעתו תוך שהוא מסכן כלי רכב אחרים בכביש וממשיך בנהיגה פרועה. בסופו של דבר הגיע החשוד לאזור שבו התקשה להמשיך ולנסוע, אז נטש את הרכב ונמלט רגלית. הוא נעצר בתום סריקות.
מפקד תחנת מגדל העמק, סגן-ניצב יניב סוויסה, אמר כי משטרת ישראל מבצעת פעילות ממוקדת כנגד נהגים "המסכנים את ציבור הנהגים והולכי הרגל, נוהגים ללא רישיון או בפסילה.
"לאחר הזיהוי", הוסיף הקצין, "בלשי התחנה סימנו לו לעצור, אבל החשוד נמלט מהמקום. רק בנס לא נהרגו או נפצעו שוטרים ואזרחים תמימים. אנו נמשיך לאכוף את עבירות הביריונות תוך מתן דגש לנהגים שנוהגים ללא רישיון או בזמן פסילה, ומהווים פצצה מתקתקת על הכביש".
יצוין כי רישיון הנהיגה של החשוד נפסל לאחר שבעבר נתפס נוהג תחת השפעת סמים. כעת עומד נגדו עונש מאסר על תנאי בן שנה בתיק זה.