הטרגדיה בראשון לציון: במשטרה ממשיכים לחקור הערב (ו') את התאונה הקטלנית בחניית כלי הרכב סמוך לסינמה סיטי בעיר, שבה נדרסה למוות תינוקת בת שנה ושלושה חודשים על ידי רכב שיצא מהחניה.
4 צפייה בגלריה
פעוטה נפגעה מרכב
פעוטה נפגעה מרכב
הרכב הפוגע בראשון לציון. מחפשים תיעוד של הדריסה
(צילום: יריב כץ)

במשטרה עיכבו לחקירה את נהגת הרכב הפוגע, מסוג מרצדס. מתחקיר ראשוני של בוחני התנועה עולה כי ככל הנראה התינוקת והוריה עברו בין המכוניות בחניון, ובשלב מסוים היא התנתקה מהוריה ונפגעה מהרכב שיצא החוצה. חוקרי המשטרה מנסים גם לאתר מצלמות אבטחה בזירת החניון על מנת להבין בדיוק כיצד התרחשה התאונה.
התינוקת פונתה על-ידי צוותי מד"א לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותה. חבר של משפחת התינוקת סיפר שם כי "הילדה נדרסה מול העיניים של האבא. הוא ראה את זה קורה והוא צרח". בנוסף לאמה של התינוקת, הגיעו לבית החולים גם בני דודים וחברים של המשפחה. בוחן תנועה הגיע לגבות עדות מבני הזוג ומאז שהגיעו הם מלווים על ידי עובדת סוציאלית.
4 צפייה בגלריה
פעוטה נפגעה מרכב
פעוטה נפגעה מרכב
(צילום: דוברות המשטרה)
4 צפייה בגלריה
פעוטה נפגעה מרכב
פעוטה נפגעה מרכב
(צילום: יריב כץ)
4 צפייה בגלריה
פעוטה נפגעה מרכב
פעוטה נפגעה מרכב
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חגי נתני, חוב"ש מד"א שהיה במתחם הסינמה סיטי עם אשתו, קיבל את הקריאה על התאונה ונסע במהרה לזירה. הוא מספר שכשהגיע למקום הבחין באזרחים מבצעים פעולות החייאה בתינוקת ובהורים מתפללים בזעקות.
"הייתי פה עם אשתי, הוזנקנו לתאונה קשה, כשהגענו התינוקת הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית, מיד התחלנו בטיפול מציל חיים, הנשמנו אותה, ביצענו עיסויים, העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותה לוולפסון", סיפר נתני.
החובש סיפר גם על המראות הקשים בזירת התאונה. "ההורים עמדו והתפללו, זה לא רגיל שאנחנו נחשפים לאירוע כזה. יש לי ארבעה ילדים בבית ישר חשבתי עליהם ואיך שחזרתי חיבקתי אותם, זה מאוד קשה, הבת שלי עולה לכיתה א', אתמול היינו פה בחנות בפיראט האדום ועכשיו זה מה שקרה כאן".