התחלואה בקורונה עדיין גבוהה, וההגבלות עדיין אוסרות על התקהלויות, אבל יש מי שבכל זאת מתעקש לארגן מסיבות פורים בניגוד לחוק ותך הפרת התקנות. מסיבות רבות מתארגנות בימי חג פורים ברחבי הארץ - בערים ובטבע, במקומות סגורים ופתוחים, בצפון הארץ ובדרומה. הן מתפרסמות בקבוצות סגורות בפייסבוק ובטלגרם.
תחקירנית ynet שהציגה עצמה כבליינית שמעוניינת להגיע למסיבה שוחחה עם יחצן שמארגן מסיבת טבע במדבר. אף שההתקהלות שהוא מתכנן מסכנת את שלום החוגגים, הוא נוקט אמצעי זהירות רבים כדי להגן על עצמו מפני אכיפת המשטרה ומגביל את מספר החוגגים. השאלה אם המשתתפים חוסנו או לא כלל לא מטרידה אותו.
4 צפייה בגלריה
מסיבות פורים מחתרתיות
מסיבות פורים מחתרתיות
הזמנות למסיבות המחתרתיות
תחקירנית: היי, זה לגבי המסיבה במדבר. אנחנו רוצות לבוא עשר בנות. יח"צן: לא לא, אין מקום. תחקירנית: למה? יח"צן: מקסימום שתיים. זו מסיבה סגורה, קהל סגור. אני מוגבל עד 100 איש. קורונה, עניינים, לא מוכן לקחת סיכון. אני הבן-אדם שהכי אבוא לקראת והכי אתן לאנשים לבוא, אבל זה עליי. זה סיכון עצום. תחקירנית: אבל זה במדבר. יח"צן: זה לא משנה. בפעם הקודמת שעשינו במדבר עדיין באו אלינו משטרה. זה לא כזה משנה. תחקירנית: אז איך אנחנו נדע שהפעם לא תבוא? יח"צן: איך את יודעת שלא תבוא משטרה לכל מסיבה שאת הולכת אליה? תחקירנית: אני לא, הלכתי למסיבה ועצרו אותנו באמצע. אתה יודע, פורים, בא לנו להשתחרר וליהנות. לא בא לנו להתבאס.
יח"צן: תראי, אנחנו הפקה שכבר רצים זמן מכובד, אנחנו עשינו מלא הפקות. 90% מההפקות שלנו היו בסדר גמור, עברו חלק. תחקירנית: גם עכשיו בתקופה הזאתי של הסגרים? יח"צן: כן. למה זה עבר חלק? בגלל שלא הבאתי הרבה אנשים ושמרתי על קהל סגור ומצומצם וזהו. ככה זה, אין מה לעשות, זה המחתרות של היום. לא מביאים הרבה אנשים. מצדי שתהיו הבנות הכי דוגמניות-על בעולם, זה לא משנה לי. אני לא לוקח סיכון על המסיבה שלי. תחקירנית: ויש בדיקות שצריך לעשות? כי במסיבות אחרות כן ראיתי כל מיני אימותים וברקודים ודברים כאלו. יח"צן: לא, אז אצלנו זה דרך אנשים שמכירים אנשים. תחקירנית: ותגיד, אין בעיה אם חלק לא התחסנו, נכון? כי יש לי כמה חברות שעדיין לא ממש בקטע והן גם לא יתחסנו. יח"צן: לא, לא, לא אכפת לי. לא משנה לי. זה מסיבת טבע, זה מחתרת, זה לא חוקי. אז זה לא משנה לי אם מחוסנים או לא מחוסנים.