בראשית 2011 סבל מעון ראש ממשלת בריטניה ממכת מכרסמים. במעון החליטו לאמץ חתול שירתיע את העכברים והחולדות. משפחתו של ראש הממשלה דאז, דיוויד קמרון, בחרה את החתול לארי. הוא אומץ מבית המחסה באטרסי לכלבים ולחתולים בלונדון. לשכת קמרון העניקה לחתול, שאז היה בן ארבע, את התואר "רודף העכברים הראשי של הקבינט".

14 צפייה בגלריה
לארי ה חתול של מעון ראש הממשלה ב בריטניה
לארי ה חתול של מעון ראש הממשלה ב בריטניה
לארי החתול מסתער על יונה מחוץ למעון ראש הממשלה
(צילום: AP)
14 צפייה בגלריה
לארי ה חתול של מעון ראש הממשלה ב בריטניה
לארי ה חתול של מעון ראש הממשלה ב בריטניה
"רודף העכברים הראשי של הקבינט"
(צילום: AFP)
ב"ביוגרפיה" של לארי נכתב שהוא נבחר לתפקיד בגלל יכולותיו לרדוף אחר עכברים. קמרון סיפר שבחודשים הראשונים בדאונינג 10 הצליח לארי ללכוד שלושה עכברים, אך בהמשך חלה נסיגה ביכולתו. לארי היה החתול הראשון שהוזעק ללכוד מכרסמים במעון ראש הממשלה מאז האמפרי, שסיים את תפקידו ב-1997 והיה גם הוא "רודף העכברים הראשי".
בנאומו האחרון של קמרון בפרלמנט ב-2016 הוא מצא זמן לדון בלארי החתול. קמרון אמר למחוקקים שהוא רוצה להפריך את השמועה "שמשום מה אני לא אוהב את לארי. אני כן!".
לארי הגיע למעון ראש הממשלה ב-15 בפברואר 2011, והיום הוא מציין עשור בדאונינג 10. במהלך העשור שבו הוא חי במעון - ומרבה לשוטט מחוץ לבית - פגש שלושה ראשי ממשלה: דיוויד קמרון, תרזה מיי שהחליפה את קמרון ב-2016, ובוריס ג'ונסון שמכהן מ-2019.
14 צפייה בגלריה
(צילום: רויטרס)
ההיסטוריון אנתוני סלדון, שחיבר ביוגרפיות על ארבעת ראשי הממשלה האחרונים של בריטניה, אמר שהחתול בדאונינג 10 תורם ליחסי הציבור של ראש ממשלת בריטניה. "זה עוזר להפוך את ראש הממשלה לאנושי יותר", אמר סלדון ל-AFP, וציין שברגעי משבר החתול - שמשעשע צלמים ועוברי אורח - יכול לשמש כהסחת דעת.
ללארי החתול יש חשבון טוויטר עם מאות אלפי עוקבים, ואף "ביוגרפיה" בשם The Larry Diaries שחיבר העיתונאי ג'יימס רובינסון. מי שמפעיל את עמוד הטוויטר של החתול הכריז בשמו: "מה שחשוב לזכור זה שאני גר כאן (בדאונינג 10) באופן קבוע, והפוליטיקאים גרים איתי קצת עד שהם מפוטרים. במוקדם או במאוחר אני אנהל את המקום הזה".