שוטרי אגף התנועה תפסו אמש (יום ה') חולה קורונה שהפר בידוד ונסע ברכבו במחסום שהקימו במחלף קוממיות שבאזור חולון בנתיבי איילון. בבני ברק נתפס בחנות חולה קורונה ללא מסכה.
2 צפייה בגלריה
חולה קורונה מפר הנחיות ונתפס במחסום איילון
חולה קורונה מפר הנחיות ונתפס במחסום איילון
קנס וליווי משטרתי עד הבית. חולה הקורונה שנתפס במחסום באיילון
(צילום: דוברות המשטרה)
משטרת התנועה מסרה כי הנהג שנתפס אמש מתגורר בלוד וקיבל דו"ח של 5,000 שקל. עוד נמסר כי "שוטרים רכובים על אופנועים ליוו אותו עד לביתו להמשך שהות בבידוד עד לסיום התקופה הנדרשת". במשטרה הדגישו כי חרף העומסים הנוצרים מהמחסומים, הם אפקטיביים באכיפת הנחיות הקורונה.
"אנו רואים בפעילות המחסומים והאכיפה חשיבות גדולה, ועושים מאמצים רבים לאזן בין עומסי התנועה המצטברים לעיתים, לבין הצורך ההכרחי באיתור אזרחים המסכנים את בריאות כולנו", נמסר. מהשבוע שעבר דיללה המשטרה את המחסומים בכבישים הבינעירוניים והגבירה את הפיקוח על ההנחיות באמצעות אופנוענים.
2 צפייה בגלריה
מחסום בכביש ההלכה בת"א
מחסום בכביש ההלכה בת"א
4,721 דו"חות חולקו ביממה. מחסום משטרתי
(צילום: דנה קופל)
חולה קורונה נוסף שהפר בידוד נתפס היום בבני ברק. שוטרים שתשאלו אדם שלא עטה מסכה בחנות לממכר מזון גילו כי מדובר בחולה קורונה מאומת. השוטרים רשמו לו דו"ח בסך 10,000 שקל והורו לו לשוב לביתו.
ביממה האחרונה נרשמו 4,721 דו"חות, מרביתם (2,843) בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שנאסרה. 1,481 דו"חות נרשמו בגין אי עטיית מסכה, 88 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 72 בגין הפרות שונות של בתי עסק, 77 בגין סירוב לדרישת שוטר לפיזור התקהלות אסורה וכן 146 דו"חות בגין שהייה במקום שנאסר, כמו בית עסק שפעילותו נאסרה וסוכה של אדם אחר.
איתי בלומנטל השתתף בהכנת הכתבה.