1 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו, שולי מועלם וצורי סיסו
בנימין נתניהו, שולי מועלם וצורי סיסו
בנימין נתניהו, שולי מועלם וצורי סיסו
אחרי שברשתות החברתיות ובקרב פעילים מרכזיים בליכוד החלו לפעול נגד ימינה ונגד היו״ר נפתלי בנט, היום (רביעי) הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו על מהלך נוסף - שנועד ככל הנראה להזיק ליו"ר "ימינה", שהולך וצובר כוח לאחרונה, מאז נשאר באופוזיציה.
מאחורי הקלעים התנהלו לאחרונה שיחות עם הח"כית לשעבר שולי מועלם, שהייתה בסיעתו של בנט, בניסיון להעבירה לליכוד. הבוקר הופצה הודעה לפיה נפגשה עם נתניהו וחתמה על טופס התפקדות עם מנכ״ל הליכוד צורי סיסו.
״שמח מאוד שמועלם, חברת הכנסת לשעבר ואחת מהפעילות החשובות של הציונות הדתית, מצטרפת באופן טבעי לליכוד״, אמר נתניהו. ״הליכוד זה הבית של הציונות הדתית". מועלם הודתה לנתניהו ואמרה: "הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית, של אנשי הימין האידיאולוגי. כשעם ישראל מודאג מבחינה בריאותית וכלכלית, יש עוד כל כך הרבה עבודה לתקן עולם ולהביא את ישראל למקום שלה והמקום לעשות את זה, זה בליכוד״.

זעם בציונות הדתית על האחדות והוויתור על הסיפוח

מדובר בעוד מערכה שמנהל נתניהו להחלשת בנט בציונות הדתית וזאת לאחר שהפריד מ"ימינה" גם את השר רפי פרץ. מועלם הייתה מהפורשות היחידות עם בנט ושקד כשהקימו את הימין החדש וגורמים המעורים בפרטים אומרים שמועלם שלקחה סיכון פוליטי בשותפות איתם, לא תוגמלה ולא קודמה על ידי בנט מה שסייע לה כעת לעבור לליכוד.
עם פרסום ההודעה צייץ בנט בחשבון הטוויטר שלו: ״בהצלחה שולי יקרה״ ושקד הוסיפה: ״מאחלת בהצלחה לשולי היקרה. נפעל ביחד למען ערכים משותפים מכל מקום שבו נהיה״.
המהלך של נתניהו מגיע כשברקע זעם בציונות הדתית על סדרי העדיפויות של נתניהו בממשלת האחדות עם בני גנץ, על זניחת האג’נדה לשינוי מערכת המשפט ועל הוויתור על הסיפוח, שהיה הבטחת בחירות מרכזית של נתניהו וכעת מתברר שהוא הולך ומתרחק.