המשטרה עצרה הערב (יום ג') שני חשודים לאחר שסוס הוכנס למעלית במגדל בפרויקט פארק TLV בשכונת הארגזים בדרום תל אביב. האירוע תועד במצלמת האבטחה של הבניין וגרר סערה בקבוצת הוואטסאפ של הבניין ושל בניינים אחרים. שני העצורים חשודים בהתעללות בבעל חיים.
2 צפייה בגלריה
דייר הכניס סוס לתוך בניין בתל אביב
דייר הכניס סוס לתוך בניין בתל אביב
הסוס הוכנס למעלית הבניין
2 צפייה בגלריה
דייר הכניס סוס לתוך בניין בתל אביב
דייר הכניס סוס לתוך בניין בתל אביב
הסוס במעלית
נציגת ועד הבית כתבה לדיירים: "עשינו טעות ושכחנו להכניס לתקנון שאסור להכניס סוסים לבניין ובטח לא להעלותם במעלית". אחת הדיירות אמרה בציניות: "כנראה שאפשר להשיג חוויית כפר גם במגדל".
לאחר בירור בין הדיירים עלה כי האיש הגיע לבקר את חברו ועלה עד לקומה השישית עם הסוס במעלית הבניין. הדיירים נדהמו למראה התמונות ממצלמות האבטחה. תושבי השכונה הסבירו שיש חוות חקלאיות קרובות וניתן להגיע אליהן דרך הפארק, וייתכן שהאיש הגיע עם הסוס מאחת מהחוות הללו.
בעיריית תל אביב הבהירו כי מדובר בבניין פרטי וכי הם מנועים מלהתערב במקרה. עם קבלת הדיווח, המשטרה פתחה בבדיקת הנסיבות והערב הודיעה לדיירים שנעצרו שני חשודים לאחר שהוגשה תלונה על ידי אחד הדיירים.
שני החשודים נחקרו בחשד להתעללות בבעל חיים, אחד שוחרר בתנאים מגבילים והשני נכלא לאחר שהתברר כי הפר מעצר בית על עבירות אחרות. מחר הוא יובא לדיון על הארכת מעצרו בשל הפרת תנאי מעצרו. במשטרה עדכנו כי שירות הווטרינריה עורב במקרה וייבדק האם הסוס עבר התעללות.