איראן הודיעה כי הסתיימו "השיחות הטכניות" במשא ומתן עם ארה"ב בשווייץ, וכי יוקמו "קבוצות עבודה" בנושא הגרעין והסנקציות כחלק מהשיחות. סגן שר החוץ האיראני כאזם עריב-עבאדי אמר לסוכנות הידיעות האיראנית IRNA כי "הוחלט להקים ארבע קבוצות עבודה המתמקדות בהקלה בסנקציות, נשק גרעיני, שיקום ופיתוח כלכלי של איראן, וכן קבוצת מעקב. המשא ומתן העתידי יימשך בחסות ועדה ברמה גבוהה הכוללת את יו"ר הפרלמנט ושר החוץ האיראנים מוחמד באקר קאליבאף ועבאס עראקצ'י, סגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס וראשי ממשלת פקיסטן וקטאר, שהבז שריף ומוחמד בן עבד א-רחמן אל ת'אני".



