הותר לפרסום: תושב קריית אתא בן 59 ביקש מילדה בת 7 להתלוות למחסן בבעלותו ושם תקף אותה מינית. כך מתואר בכתב אישום שהוגש אתמול (יום ג') נגד ז'ק רביבו בגין עבירת אונס וריבוי עבירות של החזקה וצריכת פרסום תועבה. הנאשם מכחיש את תקיפת הילדה.
מכתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בעיר, עולה כי הילדה הגיעה בדצמבר האחרון לאזור הבניין שבו מתגורר הנאשם. "הוא הבחין בה, קרא לה, וביקש ממנה להתלוות למחסן שמצוי בבעלותו. הקטינה נכנסה למחסן, הוא סגר את דלת המחסן, החל לגעת בה, ואז ביצע בה מעשה אינוס", צוין בכתב האישום.
2 צפייה בגלריה
ז'ק רביבו בן 59 מקריית אתא מואשם באונס בת 7
ז'ק רביבו בן 59 מקריית אתא מואשם באונס בת 7
הנאשם ז'ק רביבו
רביבו נעצר לפני כמה שבועות בעקבות תלונת אמה של הילדה. עם מעצרו, ערכה המשטרה חיפוש בביתו. לפי כתב האישום, "נמצא שבמשך מספר שנים, ולכל הפחות מחודש אפריל 2016 ועד ליום מעצרו, החזיק הנאשם ברשותו פרסומי תועבה ובהם דמותם של קטינים וקטינות, הנחזים להיות בני שלוש עד 14".
במחסן ביתו של הנאשם נמצאו כ-67 תקליטורים שהכילו 185 סרטוני תועבה ו-30 פרסומי תועבה. בנוסף נמצאו בביתו 31 סרטונים על דיסק און קי.
הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
2 צפייה בגלריה
ז'ק רביבו בן 59 מקריית אתא מואשם באונס בת 7
ז'ק רביבו בן 59 מקריית אתא מואשם באונס בת 7
ז'ק רביבו בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)
עו"ד יובל זמר, סנגורו של רביבו, אמר בתגובה: "קיבלנו כתב אישום שמתאר אירוע שאין לו זמן ושאין לו מקום. מתישהו במהלך השנה האחרונה בשעה לא ידועה. אני מניח שבימים הקרובים התמונה תתבהר ונתחיל לנהל את המשפט הזה איפה שצריך לנהל אותו. חרב עליו עולמו, הוא מכחיש מכול וכול את המיוחס לו".
"הנאשם מודה בהחזקה של החומרים. עם כמה שזה צבעוני ואולי סקסי לכלי התקשורת, אנחנו מדברים על עבירה שבסמכות בית משפט שלום, שרף הענישה בה מדבר על מאסר על תנאי של חודשיים או שלושה עבודות שירות".